ik heb al wel wat maat 50 aangeschaft denk dat dit wel goed is toch? ik neem gewoon wat kleine maatjes erbij een 2tal pakjes voor het geval dat het al nodig is.
Ik vnl maat 50, maar haal ook wat in mt 44 in huis. Mijn mannetjes zijn sowieso niet zo heel groot, zouden volgens de 1lingcurve met 40 weken ca 3kg zijn, en dan het groeiverschil eraf minus waarschijnlijk toch wel een paar weekjes... Laat de kaartjes er wel aanzitten en als ik het niet gebruik kan ik het nog ruilen. Als ze zo klein zijn hoeven ze toch niet meteen eigen kleertjes aan, dan kan het in de tussentijd toch nog gewassen worden..
ja idd ik haal ook gewoon wat van maatje 44 niet veel hoor maar dan heb ik toch wat mochten ze het al nodig zijn. Verder heb ik ook voornamlijk maatjes 50 en 52.
Hallo moeders, Ik wou graag vertellen dat ik 9 weken zwanger ben vaan een tweeling zoals ze nu konden zien zijn ze 2eiig. We zijn heel blij, hun hartjes kloptje goed en zez ijn 1,8 en 1,88 cm lang . Tot nu toe voel ik me verder goed nog geen last gehad van misselijkheid alleen soms wat moe. me buikje zie je nu wel goed mensen begonnen vandaag vragen te stellen heel voorzichtig . Zelf ben ik een 2eiig 2ling en me vriend is 1eiig. Dus is best grappig zo. Nou ik zal zo nu en dan een verhaaltje achterlaten over hoe alles met ons gaat.
Gefeliciteerd watervrouw! Geniet ervan het is toch wel iets bijzonders vindt ik een tweeling erg leuk!
Sluit ik me bij aan ik geniet er nu al van en dan het idee strax 2 prachtige wondertjes te hebben *zwijmel* Al die kwaaltjes die ik tot nu toe heb neem ik er voor lief bij alles voor de twins......
auwie ik word momenteel aan twee kanten onder mijn ribben uitgerekt. Die twee mannetjes zijn me toch druk! Dat worden echt kickboxertjes volgens mij Verder voel ik me gelukkig wat beter, de afgelopen dagen niet zo lekker geweest: misselijk, duizelig. Rust doet een hoop en even wat meer vloeibaar gegeten. Gaat nu wel harder opeens met de kwaaltjes, maar ja, hoort erbij he?!
Mijn kindjes zijn nu voor de veranders lekker rustig. Ze bewegen gelukkig wel, maar er worden geen 'gevechten' gehouden. Ik heb wel sinds vandaag last van mijn bekken gekregen. Voor mijn zwangerschap had ik al last van een zwak bekken, dus ik zat er eigenlijk wel op te wachten. Ik vind dat ik het eigenlijk lang heb vol gehouden tot de ruim 25 weken.
mag ik julie wat vragen hadden jullie bepaalde dingen anders toen julie zwanger waren van een tweeling voordat je wist dat het een tweeling was?
@Christel: ik was wel meer misselijk en meer vermoeid (maar weet dat aan het feit dat ik er al een had rondlopen of dat het nu misschien een jongetje zou zijn) Werd ook al wat sneller een beetje dik, maar ja dat zeggen ze vaak bij een volgend kindje. Was een totale verrassing eigenlijk, maar achteraf bekeken zou je kunnen zeggen dat het al de eerste tekenen waren. Vermoedens?
Misschien heb ik een raar vraagje. bij iedere controle wordt je buik gemeten en ik heb zelf al een flinke buik voor 25 weken. De laatste keer was mijn buik namelijk 40 cm. Hoe is dat bij jullie?
hallo ja hier ben ik were ik dnek ik ga even aan de ervaren dames een vraag stellen ik ben bijna 5 weken over 1 dag dus zeg maar 5 weken en heb nu al last van bandenpijn ook is mn buik al aan het groeien vrijhard lijkt wel of ik al 12/14 weken zwanger ben... haden jullie dit ook? zou dit op 2 ling kunne wijzen
Hoi dames.... weer tijd om een kijkje te nemen, en ja ja ja de foto's zijn er....eindelijkkkkk...jullie geloven niet dat ik ze pas op mn computer heb....ik heb t gewoon superdruk met die twee en als ik een minuutje vrij heb ga k natuurlijk geen foto's uploaden... verder gaat t prima hier met alle meiden, eentje slaapt al de hele nacht door, de laatste 3 dagen, hoop dat t zo blijft, de andere wordt 's nachts om de 5 uurtjes wakker, dus aardig op weg! Gummetje, van harte gefeliciteerd, geniet van je knulletjes, en wen alvast aan de drukte..hihihi... meer berichtjes heb k niet gelezen, hoop dat k vanaf nu weer up to date blijf....is er nog iemand bevallen...? Oh ja, de nieuwe dames, welkom!