Allemaal een heel gelukkig, gezond, vruchtbaar ( voor sommigen van ons ) en vooral gezellig 2010 gewenst. Ben benieuwd wie de eerste 2010 baby's krijgt!!!! Liefs Brenda
Ik wil iedereen alvast een heel gezond en gelukkig 2010 wensen! Met heel veel lieve nieuwe babietjes erbij!
Luca, wat een goed nieuws! Ook al best flinke gewichten, keurig hoor! En dat slapen herken ik zo goed.. Heb voor mijn gevoel echt maanden niet tot weinig geslapen. Gelukkig maakten Mette en Bjarne het na hun geboorte goed door al van 22-7 te slapen toen ze pas 6 weken waren... En Blubje, jij bent ook al bijna 35 weken! Dat had je toch niet kunnen denken?! Nog even volhouden. Ben ook heel benieuwd wie de eerste 2010 baby's gaat krijgen.. Hier trouwens de hele zwangerschap niet gezondigd qua alcohol maar ik drink normaal eigenlijk ook nooit. Heb sinds de bevalling ook niets gedronken nog. Nou, fijne avond/nacht en tot volgend jaar!
LIEVE MEIDEN iK WENS JULLIE ALLEMAAL EEN SPETTEREND, GEZOND, GELUKKIG, LIEFDEVOL, LEVENDIG, LEERZAAM, VROLIJK, VREUGDEVOL EN VRUCHTBAAR 2010!!!!
Ik wil jullie allemaal ook een heel mooi 2010 toewensen. ben dolblij dat mijn boy's niet in 2009 het levenslicht hebben gezien maar netjes tot 2010 wachten om geboren te worden. Ben nu een nachtje met verlof en alles is nog prima. Wordt heerlijk thuis vertroeteld.
Boba: Wat heerlijk dat je toch weer een nachtje naar huis mocht! Geniet er maar van en laat je idd maar lekker verwennen. Op naar de 34 weken?!
Allemaal een heel gelukkig en gezond 2010!! Maak er een mooi jaar van met veel gezonde beebjes!! @Boba; Wat goed om te horen dat het nog steeds prima gaat met je boys!! Geniet van je 'verlof' en hou ze nog maar lekker binnen tot (minstens) februari!
De beste wensen voor 2010 allemaal!!! Ik hoop dat al onze kindjes gezond en gelukkig ter wereld mogen komen!!! Hier gaat alles goed. Alleen heeft Sanne wat bloedverlies. De kraamhulp, die inmiddels niet meer in huis is, zei dat dit kon gebeuren. Het zou een pre-menstruatie kunnen zijn????? Alleen zag ik vanochtend dat het (ook?)uit haar anus kwam. Ik dacht dat het bloed dan juist uit haar vagina zou moeten komen.....Weet iemand dit? xx
Gelukkig nieuwjaar meiden!!!!!!!! @Nikkie: goh wat schrikken lijkt me dat, gelukkig wist je dat het kon, ik zou het niet weten, hopelijk iemand anders snel.
Nikkie: op de site van oie ik groei staat, dat dat kan komen door het oestrogeen dat je kind van jou heeft meegekregen...maar als je het niet vetrouwd altijd even de HA-post bellen oid...
Ik heb dat ook! Maar ik voel het rechter meisje veel minder (net als andere Linda). Over de ligging van de darmen heb ik ook nog nooit iets gehoord. Maar kennelijk heeft nagenoeg iedereen het wel, links of rechts...... Hopelijk ben je door al deze reacties een beetje gerustgesteld.
Een dagje later, maar niet minder gemeend: EEN HEEL GELUKKIG 2010 VOOR JULLIE ALLEMAAL, MET HEEL VEEL GEZONDE TWEELINGEN!! @Luca: wat een heerlijk nieuws om het nieuwe jaar mee in te gaan. Veel succes de komende tijd! @Boba: fijn dat je 2010 kids krijgt! Nog paar weken volhouden! Ego: Mijn lief is vandaag jarig.....blijft een rare dag. Hij viert het niet, maar heb hem wel lekker ontbijt op bed gegeven. Nu is hij in zijn eentje boodschappen doen voor een nieuwjaarsborrel die we morgen geven. Voel me schuldig.... Hij doet al zoveel. Even een vraagje nog: ik had vannacht heel veel last van een soort spierpijn rond mijn middenrif en tussen mijn schouderbladen. Ik kon er gewoon niet van slapen. Herkenbaar? Fijn weekend allemaal!
Habibas: die spierpijn kan het gevolg zijn van je ribben die aan het uitzetten zijn om ruimte te maken voor de 2 ukkies! Fijne borrel morgen!
@ Habibas: De spierpijn tussen je schouders komt door het gewicht van je buik. Ik heb er ook ontzettend veel last van... Het enige ellendige is dat de gyn zegt dat het pas over gaat als je buik weg is.... Dus even volhouden nog. Bij mij helpt douchen en een warme kruik wel even... En voor de nacht een asperine...
Goedemorgen dames Even een ego berichtje van mij: vandaag 18 weken zwanger joehoe!!!!!!!!!!! einde berichtje hihihihi
Habibas: Ik heb die pijn ook heel erg aan de rechterkant. Gelukkig lees ik nu dat het er bij hoort, was er al bang voor dat het deze zwangerschap niet meer weg zou gaan...We moeten er een hoop voor over hebben...Maar krijgen er ook een hoop voor terug straks! Nikkie: Is het bloeden van Sanne weer over? Ben je nog naar de HA geweest? Silvia: alweer 18 weken, gaat wel hard hè!
Beetje laat, maar volgens mij had ik jullie nog geen gelukkig nieuwjaar gewenst!! Dus bij deze!! @ Sylvia: proficiat met de 18 weken!