Dat wilde ze niet zeggen omdat het van alles kan zijn. Ik zit op nog een forum en daar had iemand het ook bij 1 baby (eenling) en die heeft de zwangerschap af moeten breken omdat het een afwijking was waar het kindje niet mee kon leven. Ik hoop uiteraard dat ons kindje dit niet heeft.
wat verevelnd dat je ook pas maandag kan terugkomen.. zit je het hele weekend in spanning. meid ik duim dat het allemaal wel meevalt en niks ernstig is.
Hsllo sllrmssl, Ik wilde even snel verellen dat ik afgelopen dinsdag bevallen ben van twee prachtige meiden, Allana en Marlena. De meiden doen het super, als alles meezit mogen we zondag naar huis. Uitgebreider verslag en foto's volgen nog, want dat lukthier in het ziekenhuis niet zo goed.
GEFELICITEERD!!!! Super meid dat alles goed gaat! Hoop dat je inderdaad zondag naar huis mag met je twee dames! Geniet nog even lekker van alle uitgebreide zorg die je krijgt in het ziekenhuis en we wachten met spanning op je verhalen en foto's! JOEPIE!!!
@Sascha Gefeliciteerd meid! @Noor 34 weken alweer! Super hoor! @Dees, Ik had je nog niet eerder gezien hier, ben wat laat met mijn verwelkoming, maar bij deze! En heel erg veel sterkte dit weekend, ik zal aan je denken maandag.... @Caithlin He hallo! Hoe is het bij jou? Ik ben benieuwd naar wat recente foto's van jouw meiden! Hier gaat alles heel erg goed. Martijn en Lotte hebben van de week de mijlpaal 6 maanden alweer bereikt! Even een foto om te laten zien hoe geweldig ze het doen; Groetjes maar weer! Marian
Goedemorgen allemaal, Alhoewel ik hier officieel niet thuis hoor wil ik toch graag mijn verhaal kwijt. Momenteel zit ik in de tweede ronde voor een eerste kindje. Ik ben zo vreselijk benieuwd want bij ons (aan mijn moeders kant) komen veel tweelingen voor. Hou je vast: Mijn oma (moeders kant) heeft maar liefst 4! tweelingen gekregen (en nog 3 eenlingen). En mijn moeder is dus de eerste van al die tweelingen, die zelf een tweeling (mijn broertjes) heeft gekregen. Verder heb ik gelezen dat, naarmate je ouder wordt, de kans op een tweeling ook toe kan nemen. Ik ben heeeeeeel benieuwd en blijf jullie dus een beetje volgen Liefs, Con
Nou Con, dat is dus wel spannend! 4 tweelingen Da's wel heel erg veel! Dat ze het elke keer weer heeft aangedurfd om zwanger te worden zeg! Na twee keer twee zou ik er denk ik sterk over denken te stoppen Maar ik wil je erg veel klusplezier wensen en laat je man maar goed raak schieten Marian
@Con: Jeetje 4 tweelingen! Nou, dan begeef je je misschien inderdaad op "glad ijs". Wie weet mogen we je binnenkort als as tweelingmoeder begroeten! @Marian: wat een heerlijke foto's! Lekker stevig zien ze eruit echt geweldig! netjes hoor, al zitten met 6 maanden! Geniet lekker van ze!
@Deesje, poeh dat is even schrikken zeg Heel veel sterkte en ik ga duimen dat het allemaal meevalt. @Noor, gefeliciteerd met de 34 weken. Duurt niet lang meer he! Hou je het nog een beetje vol? @Marian, wat een heerlijke beebs zeg, zien er goed uit! Ook zo lekker veel babyvet, heeft Yasmine ook (jennifer is wat 'slanker') Het gaat hier wel goed eigenlijk. Momenteel weer een klein dipje, huilerig enzo, vermoed een sprongetje en hoop dat ze snel weer lekker vrolijk zijn! Want 2 huilende baby's... pffff, is niet altijd erg handig zoals je wel zult weten haha Op http://jenniferyasmine.beebiesite.nl staan een paar redelijk nieuwe foto's (eerste hapje), maar moet nog een behoorlijke lading nieuwe foto's oploaden.. uitstellen, uitstellen
ik heb toch even een vraag aan de bevallen tweeling moeders: wat voor maatjes aan kleding hadden jullie beebs voor het eerst aan is maatje 50 goed? of moet ik toch nog kleinere maatjes aanschaffen....... Heb in de kast ook al maatjes 56 liggen en wat 62 maar heb nog niet zo veel van maatje 50. Kan iemand mij vertellen welke maatjes nodig zijn?
Je hebt zeker wel maatje 50 nodig. Ook bij een volledig voldragen zwangerschap zijn de meeste tweelingkindjes wat kleiner dan gemiddeld. Ik ben bij 38 weken bevallen, ze waren goed op gewicht (ruim boven de 5 pond) maar hebben toch nog weken maatje 50 aangehad terwijl de eerste 2/3 weken ze nog bijna verzopen in dat maatje