Tweeling

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by Mima, Nov 9, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mila

Mila Actief lid

Apr 1, 2006
    470
    0
    0
    somewhere down the c
    Hoi Meiden,...
    Ik heb hier in het begin van mn zwangerschap meegeschreven en al een tijdje niets meer van me laten horen....
    Wou ff melden dat ik 15-08 de trots mama van Mauro en Javy ben geworden....ze zijn via een ks ter wereld gekomen en ze doen het super...
    heb een foto in mn album gezet kunnen jullie onze wondertjes ook bewonderen.....

Groetjes...

2. mj24

mj24 Fanatiek lid

Jun 7, 2006
    4,321
    0
    0
    Amsterdam
    gefeliciteerd Mila, met welke week was je bevallen, en hoe zwaar waren ze.. wat een schatjes

3. Marian

Marian Fanatiek lid

Feb 27, 2006
    3,648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Wat een schatjes Mila! Gefeliciteerd!

Ik ben ook wel benieuwd naar details!

Marian

4. jo7

jo7 Actief lid

Nov 17, 2006
    458
    0
    0
    Gefeliciteerd Mila,

Leuke foto.Ben je nog lang in het ziekenhuis gebleven na de bevalling?
    Ik ben ook wel benieuwd in welke week je bent bevallen

groetjes Jo

5. jo7

jo7 Actief lid

Nov 17, 2006
    458
    0
    0
    vandaag kwam mijn man met de volgende vraag.Hoe komen we in het ziekenhuis als ik moet bevallen?Bij mij kwam hierdoor de vraag omhoog, wat moet je doen als je vliezen breken.Ik heb ergens gelezen dat je dan moet gaan liggen .Mag je dan nog wel met de auto naar het ziekenhuis?
    Kan iemand hier een antwoord op geven?
    Groetjes Jo

6. Mila

Mila Actief lid

Apr 1, 2006
    470
    0
    0
    somewhere down the c
    Hoi....
    Ik ben in week 38 ingeleid omdat ik ontzettend last van oedeem had in me benen...eigenlijk al vanaf week 32 maar het werd steeds erger hierdoor kreeg ik erge hoge bloedruk....de bevaling was erg zwaar omdat ik de weeen niet kon opvangen ivm de dikke benen...
    Heb op gegeven moment een weeen storm gehad en trok het niet meer om staand de weeen op te vangen. ik heb een ruggeprik gekregen maar kreeg daarna trombose in me benen en de gyn besloot direct een spoedkeizersnee te doen...pffff het was me het dagje wel hoor...
    Ze zijn om 18,09 en 18,10 geboren met een gewicht van 2630 en 2640...
    ze doen het super en we hebben 6 dagen in zieknhuis gelegen met zn drietjes...

Nu alweer een week thuis en alles gaat heel erg goed...ben zo trots op mn ventjes!
    Dat was het ff in een notendop dames....

7. Watervrouw

Watervrouw Actief lid

Apr 19, 2007
    178
    0
    0
    Adm. medewerkster
    Rotterdam Nesselande
    Hallo,

Wanneer voelde jullie de brusjes voor het eerst ben ik wel nieuwschierig naar. Soms denk ik dat ik ze heel licht voel maar soms zijn het ook gewoon luchtbellen in me darmen :oops:

Ben wel benieuwd naar jullie reactie's volgende week vrijdag krijg ik weer een echo.

8. maart

maart Fanatiek lid

Dec 18, 2006
    2,252
    0
    0
    Zuid Holland
    Even inbreken hier.

Zie dat Noor ook meeklets hier. Hier een smsje van haar.

De mannen zijn er!
    Zondag 26 augustus.
    Chris Antonie 8:50 uur - 2.125 gr
    en
    Tijn pieter 9:05 uur - 2.490 gr

Ze doen t super! En liggen in n warmtebedje niet in de couveuse. We zijn helemaal perplex en dolgelukkig.
    Gr Noor

9. mj24

mj24 Fanatiek lid

Jun 7, 2006
    4,321
    0
    0
    Amsterdam
    gelukkig doen ze het zo goed. gefeliciteerd Noor, geniet van je mannen

10. Watervrouw

Watervrouw Actief lid

Apr 19, 2007
    178
    0
    0
    Adm. medewerkster
    Rotterdam Nesselande
    Gefeliciteerd Noor,

Heerlijk geniet er van ;) ;)

11. randi

randi Niet meer actief

proficiat noor

hier gisteren bij de gyn geweest en ze hebben tts vastgesteld, moet zondag weer op controle en zal dan maandag of woensdag geoppereerd worden, afhankelijk of er veel vruchtwater verloren is gegaan of niet. hebben er hier nog mensen ervaring mee want voel me op het moment erg hulpeloos en doe geen oog meer dicht? :cry:

12. jo7

jo7 Actief lid

Nov 17, 2006
    458
    0
    0
    Randi ik heb er zelf geen ervaring mee maar het lijkt me een eng idee.
    Veel sterkte.Hoop voor je dat er mensen zijn die je wat meer kunnen vertellen.

Noor gefeliciteerd met je zoons
    Groetjes Jo

13. Watervrouw

Watervrouw Actief lid

Apr 19, 2007
    178
    0
    0
    Adm. medewerkster
    Rotterdam Nesselande
    Hai,

Misschien rare vraag maar wat is TTS?

Echt geen idee!

14. Mars

Mars Actief lid

Feb 11, 2007
    160
    0
    0
    Wow Noor, van harte gefeliciteerd met je 2 knullen, en allebei een net gewicht gelukkig.

Watervrouw, TTS staat voor Twin To Twin Syndrome, dat betekend dat de ene baby alle voedingsstoffen opeet en de ander te kort komt. Ik voelde mijn twins trouwens rond een week of 17/18 maar er zijn er natuurlijk genoeg die ze veel eerder voelen, dus wie weet...

Randi, ik heb hier zelf ook geen ervaring mee omdat mijn tweeling twee-eiig is, maar ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt, zoiets blijft toch altijd heel erg spannend. Ik wil je veel sterkte wensen in ieder geval.

Ik heb afgelopen dinsdag weer een groeiecho gehad en mijn 2 doerakken groeien echt als kool :confused: Ze werden nu (met 31 wk 6 dgn) geschat op 2058 gram en 2239 gram, ze lopen dus gemiddeld 2 weken voor op groei. Best bijzonder toch voor een tweeling :) Helaas liggen beide kids in stuit, dus ik moet rekening gaan houden met een keizersnede. Daar baal ik wel behoorlijk van, maar ja, er is niets aan te doen.

15. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

Dec 12, 2006
    3,801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Daar zijn ze dan!
    Chris en Tijn zijn geboren op zondag 26 augustus, na een zwangerschapsduur van 35 weken en 1 dag.
    De bevalling is supervoorspoedig verlopen en Chris Antonie is geboren om 8.50, geboortegewicht 2125 gram, lengte ca 45 cm.
    Tijn Pieter is geboren om 9.02, geboortegewicht 2490 gram, lengte 48 cm.
    De jongens zijn dus een beetje te vroeg, maar ze doen het erg goed.
    Zijn niet in de couveuse geweest. Tijn ligt sinds vandaag al in de wieg en Chris mag mogelijk morgen in de wieg.
    Ze zijn uiteraard prachtig!
    Een uitgebreid verhaal en veel foto's zet ik op de site als ik weer thuis ben volgende week.
    De mannetjes zullen me hopelijk heel snel volgen.
    We zijn supertrots, overgelukkig en helemaal verdwaasd en blij!
    Gauw meer nieuws!

16. mj24

mj24 Fanatiek lid

Jun 7, 2006
    4,321
    0
    0
    Amsterdam
    heerlijk noor.. ondanks dat ze te vroeg zijn zijn het sterke mannen.. geniet ervan

17. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

Jul 19, 2006
    2,510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    GEFELICITEERD Noor!!!

Ondanks dat ze wat te vroeg zijn doen de knullen het gelukkig goed dat is fijn om te horen :D :D
    Geniet er lekker van en hopelijk zijn jullie gauw als gezinnetje compleet in jullie eigen huisje.

18. Watervrouw

Watervrouw Actief lid

Apr 19, 2007
    178
    0
    0
    Adm. medewerkster
    Rotterdam Nesselande
    Gefeliciteerd Noor zo te lezen zijn het gezonde mannetjes geniet er lekker van heerlijk hoor :D

19. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

Jul 19, 2006
    2,510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Meiden,

Volgens mij had ik ook al zoiets gesteld hier maar nog even voor de zekerheid:

Ik heb nu in de kast wat kledingsetjes hangen en heb zowel maatje 50 als 56......wat hadden jullie ongeveer aan maatjes?
    Vindt het echt erg moeilijk zo ook voor de rompertjes die heb ik voornamijk in maatjes 50 en 56.

20. randi

randi Niet meer actief

terug van het ziekenhuis en dinsdagavond moet ik binnen om woensdagmorgend geoppereerd te worden. het gaan hier nog stressy dagen worden vol onzekerheid :(

Share This Page