het is zeker verschillend per gynaecoloog. Maar van mijn arboarts mocht ik niet eerder stoppen dan 6 weken voor de uitgerekende datum En mijn gynaecoloog zegt, zolang ik kan werken gewoon lekker doen.
tsja. het is niet anders dan..wel balen.. ik moet zeggen dat ik die 28 weken wel lekker vind hoor. bij mij zeiden ze al van begin af aan dat ik met 28 weken max 30 moest stoppen.. en nu zeggen ze 28 weken, misschien halve dagen..
@Carola: thanks! Heel veel succes met de laatste loodjes! Rustig aan doen hoor! Als het niet gaat met werken echt ziek melden! Ik merkte zelf dat ik me toch weer wat voelde opknappen toen ik eenmaal meer rust had en gestopt was met werken! Je moet nog eventjes dus denk goed aan jezelf! Je kleintjes en jij zijn nu het allerbelangrijkste, wat een arbo-arts ook mag zeggen!
ik ben al lang blij dat ik thuis mag en kan werken. Ik wil alleen 1 ding nog afhebben voor de kleintjes geboren gaan worden. Om het na mijn verlof op te pakken is gewoon lastig.
Ik zit nu ook volledig in de ziektewet omdat ik het allemaal niet meer trok. Ik heb de stap gezet om dan maar te stoppen met werken (ziektewet) en voor mezelf en de kleintjes alle rust te nemen. Ik merk wel dat ik nu echt tot rust kom en de 2 kleintjes nemen het er ook van die zijn juist super actief! @carola DEnk ook aan jezelf hoor, de arbo arts voelt joun lichaam niet! Die kunnen soms erg makkelijk praten hebben. @noor Hoe gaat het met joun kereltjes? lukt het allemaal een beetje?
hey meiden ik llees hier af en toe eens mee omdat ik soms het gevoel heb dat het er hier 2 zijn maar kan me goed vergissen hoor vrijdag heb ik mijn eertse echo en dan weet ik het zeker. hadden jullie het gevoel ook voordat jullie het wisten of was het echt pas met de echo's?
@Kreeftje: het gaat hartstikke goed met mij en de mannetjes. Lees en kijk op www.tweelinglust.tweelingsite.nl voor de laatste update!
Ik merk dat het werken nu al zwaar begint te worden.Ik ben " pas" 21 weken.Ik werk op een afdeling waar je veel moet lopen,met erg lange gangen.Na een dag werken merk in 's avonds dat ik last krijg van mijn bekken.Ben al twee dagen minder gaan werken maar ben benieuwd hoelang ik het vol ga houden. Noor: leuke foto's van je kleintjes
Het rommelt op dit moment behoorlijk in mijn buik. Ergens zegt me iets dat het niet zo heel lang meer gaat duren voor Hummeltje en Frummeltje geboren gaan worden. ook omdat Hummeltje al helemaal ligt ingedaald.
Carola, ik zou toch echt stoppen met werken als ik jou was en veel rust nemen. anders laat je de gyn op papier zetten dat zijn advies is te stoppen met werken
Ik heb wel elke keer gegrapt dat ze met de termijn echo gingne kijken of het er niet stiekem twee waren, dus ergens diep in mij schuilde wel het idee dat het er best eens twee konden zijn! Een vriendin van mij was voor de derde keer zwanger en zei gelijk dat ze in verwachting van een tweeling was, ze bleek inderdaad gelijk te hebben! SPANNEND! Ik ben benieuwd, ga je in de gaten houden! Marian
Ik kan jullie vertellen dat werken er nu helemaal niet meer bij is. Ik verlies sinds vanochtend vruchtwater. Het is maar druppelsgewijs, maar toch. De bevalling is waarschijnlijk aanstaande.
watervrouw, mooi buikje. Carola, veel sterkte, hoop dat ze nog even blijven zitten.. nu weet ik zeker dat ik eerder stop met werken..
Jeetje Carola, dat is wel spannend zeg dat je al wat vruchwater verliest, heb je waarschijnlijk toch gelijk dat ze niet zo lang meer op zich laten wachten. En voor wat betreft het werken, jij en je kindjes zijn op dit moment het belangrijkste hoor! Noor ik houd je site in de gaten, vind echt dat je 2 mega-mooie mannetjes op de wereld hebt gezet, wat een scheetjes zeg! Gaat alles een beetje en hoe vind Isa het eigenlijk? Jo, ik ben ook gestopt met werken toen ik 22/23 weken zwanger was, ik had zo'n ontzettend last van mijn bekken dat het lopen gewoon té veel zeer deed en ik moest ook aardige afstanden afleggen, dus dat ging gewoon niet meer. Goed naar je eigen lichaam luisteren hoor. Ik hoop dat mijn bevalling ook niet al te lang meer op zich laat wachten, ik zit er best wel behoorlijk doorheen, die buik is echt immens. Ik zal zo even een fototje van vorige week in mijn album zetten
Mars die buik is idd immens. staat ons nog wat te wachten.. zag ook de foto van 24 weken, mijn buik is al een stuk groter, ben benieuwd hoe groot hij uiteindelijk word. Geloof echt dat de meeste tweelingmama's niet de 34 weken volhouden watbetreft werk