jeetje Carola, was best even schrikken denk ik! Sterkte en we hopen op goed nieuws! Mars: wow: MEGAbuik! Sterkte met de laatste loodjes! enneuh: bedankt voor het compliment! Ik vind ze ook zo schattig, maar ja, ben natuurlijk wel een beetje bevooroordeeld Het gaat erg goed, Isa doet het ook goed, al is ze wel een beetje van slag, ze moet natuurlijk wel wat aandacht missen. Ze is erg lief voor Chris en Tijn. "Aah lief broertje" zegt ze en ze geeft ze kusjes. MJ24: jij bent ook alweer een eind op weg! Watervrouw: mooi buikje al hoor!
Succes Carola! En ja idd jij en je kindjes zijn belangrijk lekker aan je zelf denken hoor. Zullen ze heus begrip voor tonen! xxx
**ik breek even in ** Hoi dames, ik zie toevallig dat jullie hier een eigen ´forumpje´ hebben van tweeling mama´s. Het verhaal van van Carola (b)lijkt allemaal verzonnen te zijn. Voor meer info kunnen jullie terecht bij de mods of op het het novembermama-forum. Groetjes, Murmel.
he alweer zo'n gek. ik snap daar niks van, wat mankeert die mensen. sorry hoor, maar snap niet waarom mensen zoiets verzinnen.
iets gemist? Snap er niks meer van? @mars Wat een mega buik! Ben erg benieuwd hoe mijn eindresultaat zal zijn. Hoop voor je dat je gauw je kindjes in je armen mag sluiten kanme voorstellen dat je er doorheen zit. @watervrouw Mooi buikje hoor! gaat de goede kant op
heb het terug gelezen. Carola is helemaal niet zwanger, ze is niet helemaal helder in haar hoofd en heeft dus alles verzonnen. niet normaal want door haar verhalen word de angst dat onze tweeling te vroeg word geboren alleen maar groter.. en het is verzonnen allemaal
Jeetje echt ziekelijk hoor! Wij kunnen er aardig door in de stress schieten inderdaad. BAH kan erg slecht over dat mens soort.
Nou jaaaaa..... hoe komen mensen er toch op om zulke verhalen te verzinnen, daar kan ik echt niet bij hoor
hey meiden nog effe eens een update geven. de tts blijft voorlopig in stadium2 dus nog geen operatie moeten ondergaan vandaag nog een controle gehad, de kleinste weegt nu 200gr en de grootste 225gr dus ze zitten goed. ook is eindelijk de blaas van de kleinste gevuld. voorlopig dus geweldig nieuws en hoop dat het zo mag blijven doorgaan want we hebben ondertussen toch al bijna 3 weken gewonnen heb op novembermama het verhaal van carola gelezen, mens mens dit is echt ziek
waar kan ik het verhaal vinden ben wel ff nieuwshierig niet normaal zeg als het echt waar is denk echt soms waar gaat het met deze wrereld heen vreselijk gewoon.
heb het al gevonden zo he een hele was lijst miss heeft ze wel meerdere persoonlijkheden ofzo wel heel vreemd allemaal. Nou denk dat we niet veel meer horen van haar. strange strange
Jeetje dat is nogal wat! Nou ja, het is maar te hopen dat ze de hulp krijgt die ze nodig heeft! Randi: dat is goed nieuws! We duimen voor je!
Hallo Hier ben ik nog even. Gisteren de eerste werkdag gehad na 6 maanden thuis geweest zijn. Het deed wel raar om onze kindjes thuis achter te laten. Ah ze worden zo snel groot. Marie heeft wel haar eigen wil als er moet gedronken worden. Ik geef nu minder borstvoeding omdat ik terug ga werken, maar ze wil de fles niet echt, tenzij ze echt honger heeft. Wel een vervelende situatie, wat als ik geen melk meer ga hebben? Toch leuk als je al die verhalen hier leest hè. Alvast tot later
Fiekebolletje: Jeetje meid, alweer aan het werk! Wat gaat de tijd dan opeens snel! Hoeveel werk je? Ze went vast vanzelf aan de fles, zeker als een ander dan mama m geeft! Komt zeker goed! Gaat het verder goed met je? Ben je eraan toe om weer te werken? Liefs Noor
Hallo, Efe wat kwijt hoor hebben jullie het in het begin ook gehad dat je ineens niet meer soort van zwangervoelt. Ik heb ze al weer ff niet gevoeld het zijn wel heel lichte golvjes nog maar nu is het f stil in me buik. Mijn placenta lig ook voor kan dus iets minder voelen zal wel veranderen als ze wat groter zijn Het is maar 2 daagjes geleden hoor zijn nu nog kleine dus zal niet dagelijks zijn dat ik ze voel maar wil gewoon effe mijn gevoel kwijt. xxx
Ik herken het verhaall.Mijn placenta ligt ook aan de voorkant.Ik voel hierdoor mijn kindjes wisselend. Zelfs nu wisseld het nog.Wel voel ik regelmatig een "druk" in mijn buik waardoor ik het idee heb dat ze draaien of bewegen en af en toe voel ik ze schoppen.Volgens de gyn komt dit wel vaker voor en ga ik ze in de loop van de tijd steeds beter voel.Alleen duurt het bij de een wat langer dan bij de ander Groetjes Jo
Hey, Ik heb ze al weer gevoeld hoor wat zijn wij ongeduldig he Gisteren geprobeerd met dokters luisterding kan er ff niet opkomen luisteren maar kon nog niks horen. xxx
leuk hé watervrouw ik voelde ze de eerste keer ook met 16 weken maar dat was zo maar is om de 2 dagen eenmaal maar nu voel ik ze al dagelijks en alletwee dus het wisselt af van kant. het ventje voelt ze nog niet maar dat gaat niet lang meer duren denk ik