Heej meiden! Ik wil jullie ook een spetterend uiteinde wensen en al het goeds voor 2008! Liefs,Dais... -x-
Iedereen een heel gelukkig nieuwjaar! Ik zal nog eens wat van mezelf laten horen, ben 2 weken geleden al naar de gyn geweest maar heb het een beetje druk gehad. De echo was gelukkig helemaal goed, geen gekke dingen te zien. We hebben gevraagd of ze kon zien wat de geslachten waren dus ging ze gelijk kijken en ze kon het maar bij 1 baby zien. Het was echt super duidelijk! Wij krijgen sowieso een ZOON! Mijn gevoel is dus waar geweest. Die andere lag precies verkeerd dus hoop ik dat we die maandag te zien krijgen. Ik denk zelf een meisje dus nog even afwachten. Nu ben ik gelukkig al over de helft en het begint toch wel wat zwaar te wegen nu. Heb veel last van mijn rug. Ze zeggen dat hier speciale banden voor zijn, weten jullie dat misschien? Groetjes
Gaaf tweeling 1 in ieder geval een zoon, ik heb ook zo'n sterk gevoel dat ik een jongen krijg en een meisje afwachten maar. Wat betreft die banden moet je eens bij je thuiszorg navragen volgens mij kan je ze daar huren heb ik wel eens gehoord. Ik heb net een afspraak gemaakt voor een 3D echo ik krijg hem 6 Maart dan ben ik 23 weken spannend ik heb er nu al zin in. Zondag hebben we de kinderwagen gekocht, we wilde eerst de koelstra maar die werd wel erg duur met alles erop en eraan, nu hebben we hem van happy baby bij biebies baby gekocht scheelde 700 euro ik vondt het een aardig verschil en we konden hem gelijk meenemen hij is antraciet grijs zo gaaf. Morgen alweer 14 weken gaat toch wel snel ik groei met de dag lijkt het wel hebben jullie daar ook last van gehad? En ik heb ontzettende pijn laag in mn rug volgende week moet ik naar de verloskunde zal het toch eens navragen. Fijne dag nog
Wat leuk tweeling1! Sowieso al 1 zoon Vandaag heb ik een controle bij de gyn gehad. Weer een echo gekregen Ze waren goed gegroeid en we hebben meteen een afspraak voor de 20 weken echo gemaakt. Die is op 6 februari. Ben benieuwd
Zo daar ben ik weer eens. iedereen de Beste wensen voor 2008 de laatset tijd druk gehad Keanu zijn nieuwe kamer is bijna klaar hij slaapt nu nog in de babykamer. Hij zal het we super vinden hij vind het nu al leuk al het gerverf en getimmer . Loop nu al 2 wekn Zhs. in het uit voor ctg's ze groeide niet goed volgens de gyn maar ziet er tot nu toch wel goed uit morgen weer controle en echo's wordt er weer gekeken of ze goed groeien nou ze bewegen prima bij me navel is me placenta vrij dun en dan voel ik een knie of een voetje van de linker baby heb het op de echo na laten kijken is wel grappig. dus morgen maar weer ff afwachten moet ook veel rust nemen heb heel snle last van vocht me moeder helpt me nu veek in de huishouden trek het allemaal niet zo en Keanu vraagt ook de aandacht. maar verder gaat het wel goed hoor morgen ff bedverhogers halen en beginnen nu toch wel met aftellen spannend hoor allemaal. Dikke kus
@tweeling1: leuk hoor in ieder geval een zoon, spannend of je er twee krijgt, of 1 om 1! Wat betreft die band: ik ben met veel plezier een buikband van Anita gebruikt, verkrijgbaar bij prenatal of andere babyspeciaalzaak. Vond hem erg fijn en ondersteunde de rug echt goed! Zeker een aanrader! @Vergo: leuk 3Decho! Ik had er ook 1 bij 23 weken! Kinderwagen in huis: nu wordt het echt! En ja, ik groeide ook voor mijn doen best snel! (heb heleboel buikfoto's in mijn tweelingsitealbum staan) @veertje: lekker dat je controle goed was! @Watervrouw: houd je je wel een beetje rustig voor zover dat kan? Wel doen hoor! Nu kunnen ze nog zo hard groeien!
geweldige site Noor, op 1 foto hebben de jongens een groen en oranje pakje aan, toevallig heb ik die vorige week ook gekocht vondt het super leuk om te zien.
Heej meiden,de allerbeste wensen en al het goeds en veel gezondheid voor 2008! Ff een vraagje,ik heb volgens mij hier ergens gelezen over een tweelingen beurs,weet iemand wanneer en waar dat is? @Tweeling,wat leuk om te weten joh! Nu nog het geslacht van de andere,spannend,zou leuk zijn als het een meissie is... @Vergo,leuk man! Het schijnt heel mooi te zijn,wij hebben het toen geprobeerd maar we kregen het niet goed in beld. Ze moeten dan oo net goed liggen wil je de gezichtjes zien.. @Veertje,spannend hoor 20 weken echo...... @Watrevrouw,wel goed aan jezelf denken heh en aan je kindjes... Rust is erg belangrijk..... Succes nog! Fijne avond meiden!
hallo meiden, Even snel een berichtje van het drukke front hier Het gaat allemaal goed alleen ben ik aan het eind van de dag echt bekaf! Ik lees alles wel mee hoor maar tijd om te reageren heb ik niet echt...zal zien of ik er morgen even aan toe kom oke? Heb even wat fotos weer geplaats van de meiden......
Heehallo! kreeftje: wat een leuke foto's! Eeehm heeeeeeel begrijpelijk hoor dat je even wat minder actief bent op de pc!
Ben net gisteren terug gekomen van een weekje Frankrijk. Geen tijd om bij te lezen, maar heb wel even een kijkje genomen in het album van Kreeftje, wat een prachtmeiden! Verder hoop ik dat alles goed gat met de tweelingen en de zwangerschappen. Tot snel!
meiden thanxx vor de complimentjes! Het gaat ook allemaal zo goed met de meiden, alleen klinken ze na de verkoudheid nog wat vol, gelukkig is het niet zo heel erg meer. Maandag naar de kinderarts dus ben erg benieuwd wat er uit zal komen. Ze groeien in ieder geval lekker dus denk dat dat wel goed zit
@Kreeftje,echt leuk joh,mooie meiden hebben jullie! Succes morgen bij de kinderarts! Hier gaat het nog steeds hetzelfde,nog HEEL VEEL last van moeheid,waar komt het toch vandaan zeg,en wanneer ben je ns een keertje bij geslapen? Wij mogen Dinsdag naar de gyn,spannend! Liefs Dais... xx
@Daisy: bijgeslapen? Nou, dat duurt nog heeeeeeeel lang! Bij mij knapte de vermoeidheid met een week of 14 wat op (maar was nooit zo fit als bij Isa) maar na een week of 25-27 kwam het wel weer terug, dan ga je ook weer slechter slapen, dus echt uitgerust voel je je dan ook niet. Neem zoveel rust als je kunt, nu en straks! Kreeftje: hoe was het bij de kinderarts?
Alles was super! MEiden zijn lekker gegroeid! We mogen nu flesjes van 110 geven en langzaam aan kan dat opgebouwd naar 120cc. 110cc is uitgaande van 6 voedingenper dag dus ben benieuwd. Vindt het een heel gedoe hoor alles op regel krijgen wat betreft de voeding vindt hetbest moeilijk allemaal VErdr was hij heel erg tevreden en zien ze er gewoon goed uit. hun gewichten nu: Kyara 3090gr en 49cm Thirza 3300gr en 50,5cm Nou helemaal weer happy natuurlijk!
hoi hoi HIer ben ik na een tijdje afwezig weer terug. Tja met een tweeling in huis is het niet evident om even op je gemakje aan de pc te surfen he. Wat zie ik hier allemaal? Kreeftje proficiat met je mooie meiden. Pff wat gaat de tijd toch snel als je zelf niet meer zwanger bent Mijn tweeling is ondertussen bijna 7 maanden oud en ze stellen het goed. Jitse slaapt volledig door maar onze Marie heeft een beetje meer moeite. 's Avonds wil ze haar fles niet meer en dan wil ze hem 'nachts drinken. Mama en papa raken een beetje vermoeid, maar waarschijnlijk is dat heeel herkenbaar zeker? Alvast veel succes aan iedereen die zwanger is van een tweeling of meer en ook aan iedereen die ze al hebben. Hopelijk genieten jullie ook als wij van die twee wonderen. Tot later