Ik ben net terug van de verloskunde, alles ziet er goed uit. bloeddruk ietsie te hoog en dat houden ze in de gaten. Mn baarmoeder was goed gegroeid en de hartjes hebben we ook gehoord ging als een sneltrein. 5 februari terug en 13 februari de 20 weken echo. Het wordt wel medisch maar dat wisten we eigenlijk wel.
@Vergo Netjes hoor ben blij dat het goed gaat. Geniet er lekker van voor je het wet zit je op je eindje.
@Vergo,netjes hoor,houden zo! Wij zijn ook net terug van de gyn,alles ziet er ook goed uit,gelukkig! Kheb foto's in mn album gezet van onze 2 spruitjes,hihi... We zijn wel ietsje verder dan gedacht,scheelt maar 4 dagen maar toch... Liefs Dais... xx
Wat een duidelijke echo Daisy! Mooi zeg. Die uitgerekende datum verschuift bij ons ook continu. Maar we houden toch maar 15 juni aan Volgens de gyn lag dat aan de groei van de beebs. Dat wisselt zo dat ook de uitgerekende datum door het echoapparaat op een andere datum wordt gezet. Hihi. Wij krijgen 6 febr. onze 20 weken echo. Ben benieuwd.
Ja mooi heh(helemaal trots,hihi) Ik heb ook nu al vreselijke last van m rug,helemaal onderin en meer aan de linkerkant? Ik heb helaas geen tips voor je,sorry! Heel spannend lijkt me dat de 20 weken echo..... Wij moeten over 2 weken naar Nijmegen voor een combinatietest,ook weer erg spannend!
Nou, bij mij zit de pijn op 2 plekken. Onderin mijn rug en tussen mijn schouderbladen. Ik zit erover te denken om zo'n ondersteunende band te kopen. Ik weet niet of dat wat is. Dus jij hebt gekozen voor een combinatietest? Misschien vanwege jouw ervaring met Merel*? Lijkt me erg spannend. Ik heb het verhaal gelezen en kon amper mijn tranen bedwingen. Meid, als ik iemand mooie kindjes gun dan ben jij het wel! Mijn zusje heeft in 2006 haar dochtertje van 7 maanden verloren dus de pijn begrijp ik wel een beetje. Dit is haar pagina: www.zoevankleef.vlindersite.nl
mooie echo Daisy! En Veertje ik heb ook zo'n pijn in mn rug, laag onderin ik heb helaas geen tips voor je had ik ze maar dan wordt het bij mij misschien ook minder.
Dat weet ik ook niet eerlijk gezegd of die band wat is,vraag ff na bij Penetal ofzo? Ik hoorde toendertijd wel iemand zeggen dat ze het heerlijk vond die band(bij prenetal)? Wij hebben niet voor de combitest gekozen,als het aan mij lag zou ik helemaal geen tests willen maar het was beter volgens de gyn,we moesten iets doen... Ik zal ns een kijkje gaan nemen op de site van Zoe*... Enne dank je wel voor je lieve woorden... Liefs Dais... xxx
@Veertje,ik heb de site van Zoe* bekeken,de tranen lopen over mn wangen,pff wat heftig zeg! Mooi meissie zeg... Ik kan alleen niet terug vinden waaraan ze is overleden? Ook voor jou veel sterkte in moeilijke tijden meis! -x-
Ik zal inderdaad eens kijken of die band iets is. Tussen de middag in mjin pauze even langs de prenatal. Vanmorgen uit bed stappen was al pijnlijk...even op tijd bij zijn. @ Daisy: Zoë had meerdere dingen. Ze had 1 slecht werkende long, hart aan de verkeerde kant, malaci en nog meer. We hadden de hoop dat ze misschien nog thuis zou komen maar er kwam steeds meer bij. Manon (mijn zusje) had zich al voorbereid op haar overlijden. Lang voordat wij dat deden. Zij was er dag en nacht bij. Alles opgegeven. Ze woonde in een RonaldMcDonaldhuis. Maar ze is nu moeder van een mooie (en gezonde) zoon. Zoë waakt zeker over haar kleine broertje!
Hebben jullie gisteravond Dr. Phil gezien? Daar was een vrouw te gast die eerst een tweeling had gekregen en daarna een zesling! Die buik! Mocht je het niet gezien hebben, vanmiddag rond half 5 krijg je de herhaling.
Holy moly een zesling! (Toch niet spontaan neem ik aan?!) Een goede vriendin van mij is een van de eerste (en laatste?) zesling van NL!
Ik kom nog even spammen! Dit was vanmorgen. Gisteren zei Lotte voor het eerst mama tegen me en vandaag kroop ze voor het eerst op knietjes en handen. Martijn begint het principe van het tijgeren steeds meer door te krijgen en de bovenste twee tandjes zijn in zicht. Lotte heeft nogsteeds maar 1 ondertandje....
Hier was ik ook weer even met een berichtje! Het blijft druk met de kleintjes? Ik merk dat ik weinig aan andere dingen toe kom...als ik iets wil gaan doen doe ik het tussen de voedingen door dan heb ik toch nog even de tijd. Met de dames gaat alles super! Vandaag lekker naar buiten geweest HEERLIJK en dan al die mensen die even een praatje willen maken en willen kijken...ik was gewoon zowat 3 uur onderweg Heb zoveel complimentjes gehad op de meiden kan alleen maar trotser zijn dan ik al was! voel me echt heeeeeeeeeeeellll trots...(hoezo ego?) DE dagen zijn wel druk manlief is weer aan het werk dus ik doe veel alleen ook snachts doe ik de kids omdat manblief al vroeg uit de veren moet MAAAAARRR dan is hij het weekend aan de beurt het is somsgewoon even een goed ritme zoeken..met veoden moet gewoon de 1 wachten tot ik met de ander klaar ben dus danben ik toch gauw al 1 a 1,5 uur verder. Een vraag aan de moeders: Wanneer deden jullie de 2ling in bad en op welke manier tegelijk of juist om de beurt? Zou graag wat tips en aanreikingen krijgen
@ Marian: Wat een mooie foto! En wat bijzonder als je kindje mama tegen je zegt hè? Een paar dagen geleden kreeg ik voor het eerst een kusje van Esmée Haar mondje gaat dan helemaal open en dan drukt ze haar open mondje tegen mijn wang. Zoooo lief @kreeftje: Terecht dat jij je trots voelt! Geniet ervan!
@Kreeftje, Ik doe ze om de dag in bad en dan gelijk achter elkaar aan. Eerst de een in bad, spelen, eruit, afdrogen, aankleden. Dan nieuw bad laten vollopen en de tweede er achteraan. Degene die niet in bad zit gaat dan in de box. Meestal gaat het op die manier goed, soms is de ander erg huilerig. Dan pakte ik eerder de wipstoel in de badkamer zodat je je aandacht kan verdelen, nu vaak in de loopstoel laten racen, vinden ze geweldig! Succes ermee! @Veertje, Inderdaad erg bijzonder! Ik werd er helemaal warm van! En je eerste kusje van Esmee! Wat lief! Hoe gaat dat nu in combinatie, jong kind en zwanger? Hier begint het stiekem alweer te kriebelen, maar we weten niet zo goed of we er verstandig aan doen nu al.... Daarbij is mijn man er überhaupt nog niet over uit of hij wel een derde zou willen hoor. Maar er word door ons over gepraat...... Ben erg benieuwd naar jouw ervaringen tot nu toe. Bij jou is het natuurlijk nóg iets korter op elkaar dan het hier zou zijn, maar toch.
Hey Marian! Leuk dat je ook weer even komt buurten! Wat zijn het toch een cuties die kids van jou! En het eerste "mama": tranentrekkend! Ze zijn gewoon alweer bijna 1 jaar! Wow! Het is vast omgevlogen! Ik vind het hier al zo hard gaan! Kreeftje: Ik doe ze ook om de dag in bad, meteen na elkaar. Net zoals Marian! Kun je de meiden 's nachts niet tegelijk voeden? (geef je borst of fles?) Dat scheelt misschien net weer wat nachtrust! Veertje: Ik was erg tevreden over zo'n buikband van het merk Anita! Daisy: mooie echo! 2-eiig?
tegelijk voeden, hoe doe je dat? ik zit sinds gister op 6 voedingen. eindelijk wat meer tijd ertussen. ben ook erg moe