Tweeling

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mima, 9 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    daisy, wij heben expres geen meting laten doen, ik heb al zoveel foute verhalen erover gehoord. hoop dat alles goed is en je straks gerust gesteld bent

2. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant

Nou als het aan mij had gelegen had het ook niet gehoeven maar onze gyn leek het wel verstandig,ik heb zo'n vermoeden dat hij al iets had gezien.
    Ik heb idd ook al wat verhalen gelezen over dat het goed kan aflopen maar ook andere verhalen dus je weet het niet he..
    We wachten maar af!

3. motormuisje

motormuisje Actief lid

8 aug 2007
    137
    0
    0
    fysiotherapeute
    hey lady's

@daisy ik hoop dat je straks een gerust stellende uitslag krijgt. en kunt genieten

ik heb vannacht eindelijk mn man kunnen spreken en die heeft ook een rolberoerte gekregen, ik ben vannacht echt ingestort na het telefoontje, ik had zoiets van als me 5 kids lukken, lukt het er met 7 ook. maar zie nu alleen gevaar en problemen, kan er ook niet echt van genieten

4. @motormuisje: Het feit dat je inderdaad al 5 kids onder je hoede kunt hebben zegt veel over jouw kwaliteiten en krachten als moeder. Ik denk, dat als jullie aan het idee gewend zouden zijn, dat jullie dat echt wel gaan redden.
    En misschien moet je streng zijn voor jezelf? Je kiest ervoor om deze kinderen te laten komen? Dan moet je er ook voor de volle 100% voor gaan! Echt, je kunt het! En je bent straks gezegend met een mooi groot gezin. Ik denk dat er genoeg meiden op dit forum zullen zijn die jaloers op jou vruchtbaarheid zijn :)

5. motormuisje

motormuisje Actief lid

8 aug 2007
    137
    0
    0
    fysiotherapeute
    ze mogen zo die vruchtbaarheid van me overnemen!

maandag is mn mannetje voor een maand thuis en volgende week vrijdag lekker op wintersport met de hele bubs en dan hoop ik dat als we terug komen er lekker van kunnen genieten

6. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Daisy meid, heel veel sterkte de komende tijd, ik hoop voor je dat het allemaal mee mag vallen!

Nieuwe tweelingmama's welkom en natuurlijk gefeliciteerd met de zwangerschappen.

Randi, gefeliciteerd met je meiden! 7 minuten... keizersnede?

Hier alles zijn gangetje, nog steeds problemen in de nachten...

Weet niet meer wie het vroeg, maar hieronder een plaatje van een safe-t-sleep. Het legt je kindje vast in zijn bedje.

Moet weer gaan, martijn schreeuwt op aandacht.... :(

7. Watervrouw

Watervrouw Actief lid

19 apr 2007
    178
    0
    0
    Adm. medewerkster
    Rotterdam Nesselande
    @Randi Hartelijk Gefeliciteerd met je meiden 7 minuten zo he das snel natuurlijk of keizersnede?

Wat gaan de pagina's snel hier zeg.
    vandaag weer ctg gehad en alles prima in orde.

xxx ;)

8. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Randi: gefeliciteerd zeg! Geniet van ze! Waren ze veel te vroeg?

Watervrouw: fijn dat alles weer door de APK is! Spannend wordt het nu he?!

Motormuisje: Kan me voorstellen dat je het even niet meer zo duidelijk ziet momenteel ,wel fijn dat je man er vlug weer is, dan kun je het toch samen delen, en wellicht na de vakantie dat alles er weer even anders uitziet!

Daisy: hoe is het nu met je?

Marian: jeetje meid, hoop dat de nachten snel wat opknappen voor je!

9. randi

randi Niet meer actief

ben ik weer effe, nu ben natuurlijk bevallen op 36 weken, enja de gyn had wel een vlotte bevalling verwacht omdat het mijn 3de en 4de als is en ze wisten dat ze klein waren maar zo snel had niemand verwacht, de gyn had zelfs geen tijd om haar schort aan te doen. k moest zelfs niet persen :) nuja je tekend voor zo'n bevalling natuurlijk. onze meiden doen het ondertussen nog steeds uitstekend ze wegen nu alweer 1900 en 2170

10. Pfff, wat een gezeur op mijn werk zeg! Mijn leidinggevende wil dus niet geloven dat ik bij de huisarts ben geweest en fysio krijg omdat ik last heb van mijn rug en bekken. Ze beschuldigt me voor vanalles waarvan ik geen idee heb. Ben vanmiddag helemaal overstuur naar huis gegaan. Heb steun van mijn collega's die zeggen dat ik aan mijzelf moet denken en aan die kleintjes in mijn buik en dat ik lekker thuis moet blijven en haar moet negeren.
    Waarom doen werkgevers zo moeilijk? Ik dacht dat alles prima geregeld was. Ik heb op tijd aan de bel getrokken en nu krijg ik dit? Ben er helemaal kapot van. :cry:

11. Mila

Mila Actief lid

1 apr 2006
    470
    0
    0
    somewhere down the c
    Hoi, Hoi....
    Alle nieuwe 2ling mama's gefeliciteerd met jullie wondertjes...
    Alle nieuwe zwangere ook gefeliciteerd met jullie zwangerschap...
    @motormuisje wat bijzonder zeg....petje af! je bent er lekker cool onder!
    @Daisy...wat verontrustend voor jullie zeg...dat hebben jullie niet verdiend na Merel*
    Hopelijk is de uitslag okay volgende week...voor nu heel veel sterkte!

Hier gaat alles lekker...de jongens doen eht super.
    Dit weekend gaan we naar centerparks en we hebben er zin in!
    Moet wel een hoop mee zeg...hehehehehe

Hoop dat het met iedereen verder goed gaat....

Fijn weekend alvast allemaal!

12. motormuisje

motormuisje Actief lid

8 aug 2007
    137
    0
    0
    fysiotherapeute
    ik ben er niet zo cool onder kan er ook nog niet van genieten. allemaal nog te onwerkelijk en zie overal gevaar en problemen.

vandaag te horen gekregen dat mn nichtje vanaf juli als au pair hier in huis komt dus das wel super. beetje meer lucht voor mij.

morgen mn mannetje weer thuis en dinsdag weer een echo kan mn man het met eigen ogen zien. donderdag nacht met de hele bups richting de wintersport en daarna hoop ik lekker te kunnen genieten van mn zwangerschap maar dat komt wel goed

13. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Fijn weekendje weg Mila! :) :)

14. Mila

Mila Actief lid

1 apr 2006
    470
    0
    0
    somewhere down the c
    Thx Noor gaat zeker lukken! :p :p :p :p

15. Morgenavond om 17.10 uur hebben we onze 3D echo! (zou eigenlijk vandaag zijn maar mijn vriend kwam erachter dat ie tentamens had. Volgt een opleiding naast zijn werk...)
    Ik ben zóóóóóóó benieuwd!

16. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Spannend Veertje, heel veel plezier!

17. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    @Mila,veel plezier met zn allen! :D

@veertje,heel veel plezier met jullie echo,spannend!
    Weten jullie ook gelijk wat het worden?

-x-

18. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Hey Daisy, gaat t een beetje met je?

19. Ik hoop stiekem van wel :)
    Wij gaan nu!

20. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    @Noor,ja het gaat eigenlijk wel prima hier,soms is het wel ff teveel maar is ook niet gek,alles komt nu tegelijk,appartement verkopen we hebben al een huis gekocht,wachten op de uitslag van onze ukkies,ik ga er helemaal vanuit dat alles goed is,moet het niet doen maar dat zegt mn gevoel,en eigenlijk weet ik ook wel dat ik niet op mn gevoel moet vertrouwen(heeft me al vaker in de steek gelaten)maar toch.
    We wachten af,meer kunnen we niet doen heh..
    Met jullie alle goed?

@Veertje,ik ben zo nieuwsgierig,en?
    Kon je het heel duidelijk zien?
    En weet je het geslacht?

Liefs Dais..

Deel Deze Pagina