We hebben net onze 3D echo gehad. Mooi filmpje en foto's meegekregen. Ik zal eens kijken of ik wat van die foto's als jpeg op kan slaan. Ze staan namelijk als diavoorstelling op de dvd. En.....het zijn 2 meiden!
Wat een mooie foto's watervrouw! En veertje, wat leuk twee meiden! Wist je trouwens al of je een of twee eiig krijgt?
Nee, we weten nog niet of het 1 of 2 eiig is. Dat ziet de gyn nu pas na de bevalling omdat we vrij laat bij hem onder controle kwamen. Maar we hebben dadelijk 3 meiden in huis, haha. En watervrouw: Inderdaad hele mooie foto's zeg! Wat een mooie buik!
@ Veertje leuk zeg twee meiden. Bij ons is het nu ook afwachten of ze 1 of 2 eiig zijn tot na de bevalling. xxx
@Veertje,wat leuk 2 meiden Hoezo weten jullie nog niet of het 1 of 2 eiig is dan? Wij wisten het al gelijk.... @Watervrouw,zijn hele mooie foto's zeg! Je hebt een hele moiie buik.. Jullie wten ook nog niet of het 1 of 2 eiig is? -x-
Watervrouw: mooie foto's hoor! Mijn buik was ook een beetje die maat! Staat al behoorlijk stak je buik, dat zal vast niet lang meer duren! Veertje: wow leuk hoor straks drie mieden, hihi je man mag wel een badkamer gaan bijbouwen! Daisy: goed te horen dat je je staande houdt! Ja hier gaat het goed, alleen heeft Chris nu de waterpokjes.... Hij ziet er niet uit, klein krentebolletje, maar lijkt zich redelijk te voelen gelukkig!
Wij zijn te laat onder controle bij de gyn gekomen. Rond 12 weken kunnen ze dat niet meer duidelijk genoeg zien. Dus nu moeten we wachten tot na de geboorte om te bepalen of het 1 of 2 eiig is. Ik heb 3 foto's geplaatst van onze echo van gister. De eerste 2 zijn bewijzen dat het meiden zijn en de 3de is wel heel snoezig
@Veertje, ow oke,ik vond het al raar idd.. Spannend dus! Wat een schattige foto's zeg,daar wordt je toch zo verliefd op.... @Noor, is altijd zo sneu om te zien he,gelukkig voelt ie zich verder oke! Beterschap ermee! @Mj24,ze zijn echt zoo schattig! Mooie kids hebben jullie zeg!
Hai meiden, Ik reageer later wel ff op iedereen oke? maar heb het erg druk. Wou even laten weten dat het allemaal goed was bij het CB de emiden doen het suoer. Groeigegevens: Kyara: 3800gr 50cm Thirza: 4155 51.5cm in 11 dagen tijd zijn ze al lekker gegroeid Kyara is 350gr gegroeid en onze dikke (vr)etertje thirza is in 11 dagen tijd 505gr Nou dat gaat toch lekker he? De flesjes van 130 cc zijn voorlopig nog wel voldoende voor de dames dus we gaan lekker verder met hoe we nu bezig zijn Tja toen kwam het moment van de eerste prikjes nou dat gin geigenlijk best goed, het was even huilen maar verder waren ze stil en vielen al gauw weer in slaap. Ze geven heel af en toe een jengel geluidje en slapen veel! Net hebben ze voeding gehad en ze liggen nu weer helemaal in ver weg land. Tot nu toe valt het allemaal (nog) mee. WE hadden veel aanspraak en complimentjes op onze meiden...wat is dat toch leuk ben nu nog veeeeelllll trotser! (ego ego ego) Nou meiden zal even wat andere huishoudelijke bezigheden gaan doen. Zal later eens wat uitgebreider reageren. Mijn excus ervoor.
Hoi meiden Aangezien ik ook een tweelingmama in spe ben en hier steeds kom lezen en ook nog steeds het topic moet zoeken dacht ik...ik zal me dan ook eens voorstellen Nou we zijn dus na dik 2 jaar zwanger geraakt d.m.v. de 1ste ICSI poging ze hadden 2 eitjes teruggeplaatst en ze zijn ook allebei blijven zitten we hebben 18 Januari de 1ste echo gehad met een 2eiiige tweeling met mooie kloppende hartjes.. 8 Februari mogen we weer voor de 2de echo dus spannend... Het zijn onze eerst kindjes dus we zijn heel benieuwd Als er vraagjes zijn vraag maar raak... groetjes liselotje en tot schrijfs
@Kreeftje,wat een poppetjes ook zeg! Je mag zeker weten heel trots zijn op jullie meiden!Heel terecht! Fijn om te horen dat ze het zo goed doen,fijn hoor... @Liselotje,welkom hier en ik wens je veel lees en klets plezier en dat we maar flink wat wijzer mogen worden hier heh! Heel apart om te zien op de echo heh,wat een wonder zeg! Geniet er lekker van meis! Liefs Dais..
Hallo Liselotje, gefeliciteerd met je tweelingzwangerschap! Super he, om die twee droppies te zien op de echo....! Wat een leuke foto's van je twee meiden MJ. Hier gaat alles zozo, we hopen nogsteeds op een wonder in de nachten...
Liselotje: gefeliciteerd en welkom! Marian: hoop echt dat er dan een wondertje gebeurt voor je! Kreeftje: 505 gram in 11 dagen! Wow! Veertje: wat leuk toch weer om te zien zo'n echo! Die waar ze samen opstaan is erg lief!
Goedemorgen! Vanmiddag weer controle bij de gyn. Om tien voor vier. Ik ga met hem ook praten over dat gedoe op mijn werk. Ben nu ziek thuis en heb er alleen maar stress van. Ik pieker me suf en slaap slecht. Ook mijn rug en bekken laten het steeds meer afweten. Gisteravond toen ik opstond van de bank zakte ik door mijn linkerbeen. Ik vind het lichamelijk een behoorlijke uitputtingsslag. Hebben jullie dit ook zo ervaren? Of zijn er zwangeren die het ook soms zo pittig vinden? Lichamelijk én geestelijk?
heey ik had bij de zwangerschap van de 1e 2ling dat het me heel erg vermoeiend was, ik wist hoe druk ik het er met 1 had en die 2 erbij de moed zakte af en toe echt in mn schoenen... maar zodra die kleintjes er waren gaat het gewoon van zelf. ik werkte in die zwangerschap 40 uur in de week en was echt kapot als ik thuis kwam! bij de zwangerschap van mn 2e 2ling was ik er niet zo zeer moe maar had lichamelijk meer klachten 2 kleintjes van anderhalf die echt energie opeiste. heb die zwangerschap wel verschrikkelijk last van mn rug gehad, is nog steeds een zwakke plek. en deze zwangerschap is nog wel heel pril maar heb nu voornamelijk last dat mn buik, die groeit echt met de dag en voelt verschrikkelijk strak en hard
@Veerte Ik had zolang ik geen lichamelijk zwaar werk deed nergens last van. Met 20 weken heeft de gyn mij verboden nog te werken in de horeca en het ging daarna zienderogen beter met me. Ik heb vrolijk doorgelopen tot 36 weken en had het gevoel nog langer te kunnen. Geestelijk heb ik ook geen last gehad gelukkig. Ik denk dat het verstandig voor je is om óf te stoppen met werken óf minder te gaan werken.
@Veertje,je moet idd aan jezelf en je beebjes denken meis,doe het rustig aan he! Ik moet zeggen dat ik het ook al vrij zwaar heb,ben gister naar de arbo geweest en die wisten wel dat het heel zwaar zou kunnen zijn dus zit nu voor 40% in ZW,ben wel blij want ik heb net als jij veel last van mn rug en benen(bekken).. Je kan toch gedeeltelijk in de ZW gaan en als dat ook niet gaat,net wat Marian zegt dan helemaal stoppen meid! Sterkte!