Hey meiden,hier ben ik eventjes.. Het is vandaag goed gegaan,heb er weinig van gemerkt,was wel heel erg nerveus ook omdat we de punctie ook afgelopen juni hebben gehad,kwam ff naar boven allemaal. Ze hebben ook weer een echo gemaakt,nu was te zien dat de 1 meer vruchtwater heeft dan de ander,dat is zorgelijk ivm twin-to-twin syndroom,ze willen me nu iedere week zien om dit alles in de gaten te houden,dus weer errug spannend! As dinsdag moeten we weer terug en dan krijgen we te horen over down-syndroom EN het geslacht. We hebben een moeilijke dag gehad vandaag,veel gehuild,kwam er denk ik allemaal uit nu.. Ik ga weer ff terug naar de bank.. Ik zal morgen weer alles terug lezen okido? Bedankt iig voor jullie medeleven! Fijne avond! Liefs...
Daisy, fijn om te horen dat je er weinig last van hebt gehad (lichamelijk dan) Het moet inderdaad erg zwaar zijn geweest! Nu het weekend nog over en dan dinsdag weer een spannende dag.... Hier gingen de kilo's er vanzelf weer af. Ben nu wel nogsteeds een kilo of 4 zwaarder dan voor de zwangerschap, maar da's niet erg, want was eigenlijk iets te licht! Mijn buik is ook weer helemaal vanzelf in vorm gekomen, na een maand of zes had ik het idee mijn oude figuurtje terug te hebben. (en dat zonder sporten.....)
Hoi allemaal, Zo, eerste even dit tweeling topic omhoog plaatsen. Daisy, dinsdag zal inderdaad een spannende dag voor jullie worden. Heel veel succes! Ik ben inmiddels 26 weken zwanger, alweer een jaartje ouder en in totaal nu 6 kg zwaarder geworden. Ik denk dat dat wel netjes is. Ik ben echt alleen op mijn buik aangekomen, draag echt van voren. (of hoe noem je dat) Merk wel dat slapen iets lastiger wordt, mijn buik ligt me soms in de weg. Fijn weekend allemaal Liefs Roca
Hoi Roca, ik herken het helemaal, ik draag ook van voren en slapen wordt steeds lastiger vooral op mn zij liggen maar ja. Kilo's vallen erg mee hoor, als je soms hoort dat ze er met eentje al 10 kilo zijn aangekomen is dit echt netjes.
hallo allemaal, even dit onderwerp weer een zetje geven. Daisy ik hoop dat het goed is gegaan vandaag. We hebben vandaag te horen gekregen dat er een plekje is op het kinderdagverblijf.Lekker idee.Ik hoef pas 1 mei weer twe werken maar het geeft toch even wat zekerheid. groetjes Jo
Daisy, ben je het weekend een beetje doorgekomen? Heel erg veel sterkte morgen! Hier alles zijn gewone gang, dus niets te melden eigenlijk....
Veilig slapen kunnen ze ook als je ze in een 'matrozenbedje' legt. Dus ene kant opmaken en dan het lakentje als een envelop dubbel vouwen zeg maar. Dan de andere kant opmaken als een envelop dubbel vouwen. Op die manier kunnen ze nooit onder de dekentjes verdwijnen en liggen ze toch veilig. Op die manier doen we het in de kraam ook. Hier de eerste mijlpaal... 12 weken!
Tuurlijk! Is toch een soort magische grens he?! Hier ook blij want Chris en TIjn zijn vandaag 6 maanden!
he noor, wat gaat de tijd toch snel.Alweer 6 maanden. Ik ga straks 24uur werken en dan gaan ze 1 dag naar mijn moeder en een dag naar het kdv otje.Dat zit bij mij aan de overkant.Ik werk dan ook om het weekend.Ben benieuwd hoe het gaat lopen. Was gisteren even op het werk en krijg dan toch wel zin om aan het werk te gaan.Er staat zoveel te veranderen. funnyMe: wat heerlijk 12 weken
Dag iedereen, 12 weken, ik begrijp het helemaal. Was voor mij ook een mijlpaal. Dan durf je het ook aan mensen te vertellen - kunnen ze beter begrijpen waarom je je werk zo slecht doet, of waarom je zo lastig doet over eten en drinken. Ervaren en expert dames - ik had besloten om ledikantjes te doen - geen wiegjes, deels vanwege de extra kosten, maar nu kan ik een wiegje krijgen. Gezien wij op de 2e slapen, en de babykamer is op de 1e verdieping, is een wiegje op onze kamer misschien handig voor overdag, in de kraamtijd. Of denk je dat ze beter kunnen wennen aan een soort bed (merken ze dat eigenlijk?). Jo7 - alle kdven die ik bezocht heb, zeggen minimaal twee dagen - maar jij kan ze een dag brengen. Je boft ook met je moeder - lijkt me zo gezellig voor haar. Nou, ik hoop, net als jullie gauw van Daisy te horen - spannend.
Hoi! Was ik ook weer even. Griep is nog niet helemaal weg...mijn vriend ligt nu ook plat, hihi. Vanmiddag weer voor controle naar de gyn. Ben benieuwd. Het begint nu toch wel heel druk te worden in mijn buik Ben benieuwd naar Daisy. Hoop dat alles goed zal gaan.
Hai Veertje! Veel plezier op je controle! Hihi ja het is behoorlijk druk in je buik he, met die termijn! Dat blijft! BIj mij waren ze ook op het laatst nog ontzettend druk: ze trapten de doppen van het CTG eraf!
@Jo: ja, het is even slikken, maar eenmaal begonnen is het ook wel weer fijn om te werken! Welke dagen ga je werken? Ik di en vrij en 1 weekend per maand. Leuk hoor, nu met het EPD etc is toch wel weer ff anders!
Bedankt lieve meiden! WHAAAAAAA,de uitslag is goed,we zijn zoo blij! Verder zag alles er keurig uit,het is niet te geloven,maar alles is goed met onze dames Jaa je leest het goed,we krijgen 2 meiden! Liefs een dolgelukkige en opgeluchte Dais...
ooh Daisy wat ben ik blij voor je super zeg, gefeliciteerd geniet ervan en maak er een leuke dag van met zn tweetjes. En twee meiden toppie zeg.