Tweeling

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mima, 9 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wat zijn dat mooie kindjes zeg! Echt lief. :D

2. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Ik doe ook hartstikke rustig aan, met mn mannetje afgesproken dat ik donderdag wel uit bed ga. Want dan is hij jarig.

MJ Mooie kindjes hoor!

3. Is het geen optie om een éénpersoonsbed in de kamer te zetten? Op die manier combineer je het gewoon.

4. vergo

vergo Fanatiek lid

3 mrt 2007
    1.139
    0
    0
    Verkoopster, nagelstyliste
    dorpje bij amsterdam
    funny me rustig aan doe hoor en misschien wat veertje zegt een bed beneden zetten is wel een goed idee.

Mj wat een schatjes.

Ik ben net terug van de vlos, alles zag er goed uit. Het was goed dat ik was gestopt met werken mn bloeddruk was gelijk een stuk gedaald dus daar ben ik wel blij mee.
    Ze zei wel dat ik er zeker rekening mee moet houden dat ik een keizersnee ga krijgen. Ik ben alleen wel 3 kilo aangekomen schrok me rot maar het hoort erbij zeiden ze.

5. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    3 kilo? in totaal? of 30. 3 is toch niks?

6. vergo

vergo Fanatiek lid

3 mrt 2007
    1.139
    0
    0
    dorpje bij amsterdam
    3 kilo in 5 weken en ook in het totaal tot nu toe. Nee het is nog niet veel maar toch schrik je als het steeds niet erbij komt en nu ineens wel.

7. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    maar aan geicht in je buik is al 3 kilo.

8. steffie1980

steffie1980 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.344
    0
    0
    thuiswerk
    belgie
    ik breek even in
    wanneer kwamen jullie erachter dat jullie in verwachting waren van een tweeling?
    Ik droom erover, mijn gyn kijkt altijd lang, maar ben nog maar kort zwanger natuurlijk. Ik ben niks aangekomen en toch heb ik een buik en de kwalen die ik nu heb heb ik nog nooit eerder gehad (heb al 3 gezonde kinderen op de wereld gezet) Bij de eerste zagen ze toen ik bevallen was dat er wsl toch een tweede was geweest wat ze met de 12 weken echo vermoedde maar nooit meer hadden gevonden
    nu weet ik het niet...ikzelf zit eraan te denken, hoeft helemaal niet zo te zijn natuurlijk, maar vind het frapant dat ik er ineens over droom, denk en zelfs info over zoek :s

bedankt vast

9. Audrey

Audrey Actief lid

9 nov 2006
    175
    0
    0
    Randstad
    Roca, ik vind deze mooi, maar heb nog geen enkel drukkerij boek ingezien (nog te vroeg natuurlijk). Vooral die Delftsblauwe vind ik heel schattig.

http://home.planet.nl/~goedi005/NL/index2.html

Steffie - ik wist het met 6 wkn 2 dgn. Twee knipperlichtjes.

Leuk MJ - ik had nog in je album gekeken laatst voor fotos - doe je ook je geboortekaartje erbij?

Groetjes Audrey

10. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    op een of andere manier krijg ik mijn geboorte kaartje er niet in. heb hem in pdf bestand. kan hem wel mailen

11. Wij hebben ook bij die site gekeken voor geboortekaartjes. Ik vond de site in een tijdschrift bij de gynaecoloog :)
    Delfts blauw vinden wij ook leuk omdat mijn vriend geboren en getogen is in Delft en nu door mij in de Achterhoek woont ;) Maar die tweede is ook erg mooi.

12. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    MJ: wat een prachtmeiden!

Steffie: wij kwamen erachter toen we de termijnecho bij de verloskundige hadden, ik was toen ruim 10 weken zwanger!

Roca: wij hebben het kaartje zelf bedacht.

13. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    steffie bij 8 weken. ik liep namelijk al bij de gyn

14. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Hey girlies! :D

@Veertje,alvast en fijne dag morgen met de eerste verjaardag van je kleine meid! \:D/

@Funnyme,jeetje wat erg voor je vriendin zeg,pff heftig!
    Hoe gaat het verder nu met jou,lukt het een beetje rusten?

@Mj24,wat een schatjes zeg :baby: :baby:
    Een terechte trotse mama mag je zijn hoor!

@Vergo,3 kilo :confused:
    Is toch niks joh,ik heb er al 6 meer aanzitten dan jou,en ben nog niet eens zover als jij...
    Fijn dat alles er goed uitziet!
    Ga zo door!

@Steffie,wij wisten het bij 6 weken,2 kloppende hartjes te zien :D

@Audrey,de Arbo had afgebeld Maandag dus moet wacten op een nieuwe brief,ik denk dat ze ziek was ofzo?

Verdr hebben we gister 20weken echo gehad en die zag er prachtig uit,alles wat ze konden zien ziet er goed uit,we zijn zo blij en opgelucht zeg \:D/ :whistle: \:D/
    We hoeven iig ook niet meer naa het Radboud iedere week,we mogen gewoon hier in ons eigen zh wekelikse controle,zo fijn!
    Ze hoeden nu nog ff goed het tts in de gaten maar ook dat zag er goed uit,ze wogen zelfs evenveel,hahah...
    We hebben gister een Easy Walker gezien,net zo'n kinderwagen als de Urban alleen zo'n €400 goedkoper dus denk dat die het wordt!
    Ik zal ook ns naar de geboortkaartjes gaan kijken,nog niet echt over nagedacht....

Liefs...

15. vergo

vergo Fanatiek lid

3 mrt 2007
    1.139
    0
    0
    dorpje bij amsterdam
    Fijn Daisy dat alles er zo goed uit ziet.

Steffie wij kwamen er met 9 weken achter, maar we hadden wel een voorgevoel.

Wij hebben een geboortekaartje via de drukkerij, heel lang gezocht en eindelijk iets gevonden die we leuk vonden. Het kaartje kan voor een eenling maar ook voor meerlingen.

16. jo7

jo7 Actief lid

17 nov 2006
    458
    0
    0
    Hallo allemaal,

Het is weer even geleden dat ik hier een berichtje heb achter gelaten.
    Het is erg druk geweest.De jongens zijn beide bij de maueel therapeut onder controle ivm hun kiss-syndroom.Het gaat gelukkig een stuk beter.Daarnaast moesten we ook naar de fysio.
    Tot slot waren ze de laatste tijd hevig aan het huilen.Vooral wanneer de fles leeg was.Leek als of ze pijn hadden.nu gestart met nutriton en gelukkig gaat het nu beter.Ik hoop dat we even in een rustiger vaarwater komen.

Wij wisten met 8 weken dat het een tweeling zou worden.We had ik een paar dagen ervoor over gedroomd.Zo stom

Het kaartje wat wij hadden was ook voor een eenling maar werd ook wel voor tweelingen gebruikt.

Groetjes Jo

17. steffie1980

steffie1980 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.344
    0
    0
    thuiswerk
    belgie
    Daisy1975 sjonge wat gaat de tijd snel je bent al bijna 20 weken zwanger, weet nog goed dat we mekaar tegen kwamen in het topic "wie nog meer in de eerste ronde"en "net gestopt met de pil"

Ik droom er dus ook over, maar met de echo van 6 weken was er weinig te zien, heel vaag het kloppend hartje van 1 kindje en toch krijg ik het niet uit mijn hoofd heel vreemd vind ik het
    8 april pas de volgende echo dus zullen het wel zien dan hihi

18. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Nieuwe foto's in m,n album van mn trotsen :baby: :baby:

19. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Mooie foto's hoor Daisy! Wat liggen ze lief te knuffelen samen! En mooie buik krijg je al hoor!

Deel Deze Pagina