Tweeling

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mima, 9 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Roca81, gelukkig dat alles goed was bij de controle. En gelukkig geen uitstrijkje oid.

Veertje, Gefeliciteerd met jullie nieuwe huis! Fijn dat ze zwangerschap zo goed gaat! Lekker laten groeien die kleintjes! Die zorgen om je bevalling kun je idd het beste even met je gyn bespreken. Succes!

Suzanne 1989, hoe gaat het met jou en de zwangerschap? Alles nog 'naar wens'?

Onze kleintjes zijn vandaag weer gekeurd bij de kinderarts. Alles goed. Malou was vandaag precies 4500 gram en 60 cm, Ruben was 4010 gram en 60 cm. Hoeven pas weer terug te komen als ze 2 jaar zijn, of eerder als we zelf ergens over twijfelen. Ze moesten ook bloedprikken vandaag, dat vonden ze echt niet leuk! Maar ach, wat moet dat moet! Nu liggen ze heerlijk in dromenland na een drukke ochtend!

2. suzanne1989

31 mrt 2008
    26
    0
    0
    Ja het gaat wel goed, maar ik ben onwijs zenuwachtig voor de volgende echo, straks zit er opeens niks meer ofzo, hadden jullie dat ook?

3. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Fijn hoor, dat alles goed gaat! Gelukkig!
    Uhm, nee, ik had daar eigenlijk geen last van.
    Was veelste beduusd dat er uberhaupt 'iets' zat :oops: :D !
    Maar jullie kleintjes zitten er ongetwijfeld nog netjes hoor, succes alvast bij de echo.

4. kitty1982

kitty1982 Fanatiek lid

14 sep 2007
    1.055
    0
    0
    bediende
    België
    hey mag ik eens iets vragen,
    ik ben zwanger door clomid, er waren twee eitjes gesprongen, hoeveel kans heb ik dan op een tweeling?
    groetjes

5. Licrys

Licrys Actief lid

10 sep 2007
    153
    0
    0
    Hai allemaal,

Had gisteren een uitgebreid verhaal geschreven, op veel mensen gereageerd, een druk op de verkeerde knop en... mijn reactie weg! Gr..

Vandaar dan nu ook alleen een berichtje: 20 weken echo was TOP! Alles was prima, ze waren superbeweeglijk en alles zag er goed uit! Prachtig om zo lang ukkies te kunnen kijken!

6. suzanne1989

31 mrt 2008
    26
    0
    0
    Nu is mijn afspraak weer verzet van 11 april naar 16 april, weer een week wachten haha;)

7. Renate

Renate Lid

20 jun 2005
    23
    0
    0
    Groepsleidster KDV en beveiliging
    Hoofddorp
    Gefeliciteerd met dit nieuws,

zelf kreeg ik afgelopen Donderdag te horen dat ik ook een tweeling verwacht, dat was wel even schrikken en zat dus ook met knikkende knieen thuis omdat er vanalles door je hoofd heen gaat en dan bedoel ik voornamelijk de praktische dingen.
    maar dat neemt niet weg dat we er vreselijk blij mee zijn.
    Het blijft overigens wel een gek idee dat we over een aantal maanden niet met z'n drieen maar met z'n vieren zullen zijn.

8. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Renate, van harte gefeliciteerd met dit geweldige nieuws! Alweer wat bekomen van de schrik?

Suzanne, wat gemeen zeg! Nu moet je nog een week extra wachten voor je je kleintjes weer kan bewonderen.

Lyrics, gelukkig dat alles oke was bij de echo! En dat ze lekker beweeglijk waren, altijd een goed teken natuurlijk ;) . Die verkeerde knop, dat is irritant he? Heb ik ook weleens gehad, grrrrr :( .

9. Hoihoi!

Veel goed nieuws hier :)

Vanmiddag om 4 uur moet ik weer naar de gyn voor controle. Maak me een beetje zorgen want ik heb sinds afgelopen week last van hoofdpijn, vocht, misselijkheid...Ik heb zw.vergiftiging gehad tijdens de zwangerschap van Esmée. Ik hoop dat er niks aan de hand is. Toch maar even overleggen straks. Je bent toch extra alert als je al eens zoiets hebt gehad...

10. jo7

jo7 Actief lid

17 nov 2006
    458
    0
    0
    veertje succes.hopen dat het niks is.

renatete gefeliciteerd.Ken het gevoel.Moest ook even wennen aan het idee van 4 personen ipv 3.Het eerste was bij ons door het hoofd ging was dat we net een nieuwe auto hadden en hier paste geen tweelingwagen in.

suzanne balen zeg

11. tal74

tal74 Actief lid

21 feb 2008
    420
    0
    0
    verkoper
    delft
    Veertje, hou ons op de hoogte!

Hier weinig te melden, ik ben vooral moe! En krijg ineens een behoorlijk buikje en last van mijn rug!

Hoe is het met de dames hier?

groetjes, Tal

12. Vanmiddag op controle geweest en mijn bloeddruk was uitstekend. Er schijnt een klein griepje te heersen hier. Ik was de derde die dag die vertelde over misselijkheid ed. Dus ik ben ontzettend gerustgesteld :)

Ik heb ook de stoute schoenen aangetrokken en ben begonnen over het feit dat ik niet natuurlijk wil bevallen. En....hij begreep mij volkomen (ook gezien mijn bevalling van Esmée) en 10 juni krijg ik mijn keizersnede :):):)

13. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Hey meiden,hier ook weer ff een berichtje van mij..
    We zijn heel druk bezig met ons nieuwe huis,moet vanalles aan gebeuren,poe poe,maar voor een goed doe heh! ;)

Verder gaat het redelijk,werk nu zo'n 12 uurtjs en dat verschil merk ik heel goed,mn bekkenklachten zijn er nog wel maar nu kan ik gaan liggen als ik er last van krijg.

Gisteravond een pretecho gehad,jeetje at zij ze nu al eigenwijs,ze lieten hun gezichtje echt niet zien,iedere keer een handje of armpje ervoor en ze deden allebei hetzelfde,grappig om te zien...

Wisten jullie trouwens dat Vergo is bevallen van 2 jongens met 27,1 en 27,2 weken..
    Zie topic Geboren.

Nou meiden,ik hoop dat ik de volgende keer meer tijd heb!
    Denk aan jullie zelf en aan jullie kleintjes heh!

xxDais..

14. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    Vergo ook hier gefelicteerd en ik duim voor jullie.

15. Jee, met 27 weken...heel erg veel sterkte!

16. roca81

roca81 Bekend lid

26 okt 2006
    851
    0
    0
    Vergo en man,

Van harte gefeliciteerd met jullie 2 zoontjes

Dylan en Dinand

Heel veel sterkte de komende tijd en geniet van deze vechtertjes!

Liefs Roca

17. roca81

roca81 Bekend lid

26 okt 2006
    851
    0
    0
    Jeetje, dat is inderdaad erg vroeg, 27 weken... dat is toch wel even schrikken zeg. Gelukkig maken de kindjes het naar omstandigheden redelijk goed.

Veertje, wat fijn dat de gyn je begreep en dat er nu op 10 juni een keizersnede gepland is. Echt een datum om naar toe te leven he. Met hoeveel weken krijg je dan een keizersnede? (sorry, nog niet wakker genoeg om zelf ff te tellen, haha)
    Hoe is de bevalling van Esmee destijds gegaan dan?

Daisy, leuk he, zo'n pretecho! En heb jij ook al zo'n eigenwijsjes in je buik! Onze kindjes lieten zich ook niet zien, inderdaad steeds een armpje of voetje voor een gezicht. Gelukkig konden we nog een keertje gratis terug komen, deze keer kleine stukjes van de gezichtjes kunnen zien. Ik vond het wel een hele mooie ervaring.

Groetjes Roca

18. Hster

Hster Actief lid

14 mei 2007
    481
    0
    0
    Amsterdam
    Dat wist ik ook niet en mijn P&O afdeling ook niet. Ik heb vorige week met haar besproken vanaf week 34 zwangerschapsverlof te nemen, als het daarvoor niet meer gaat -> ziektewet. Zo legde zij het mij uit. En aan haar moeten beloven dat ook echt te doen ;) dus niet groot houden als het niet meer gaat.

19. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    ik moest tot week 28 doorwerken was de afspraak, maar geen halve dgn ofzo

20. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Vergo meid...
    Gefeliciteerd met jullie kleine mannetjes!
    Dat ze maar hard mogen groeien en sterk worden!
    Kijk naar de dames van MJ, die hebben ook hard gevochten en zijn nu al echte dametjes! Houd je daaraan vast!
    Sterkte meid!
    Liefs Noor

Deel Deze Pagina