Hallo, Ik ben zwanger van de tweede, het duurt nog even maar we zijn al wel druk aan het nadenken over namen. We willen graag een leuke hollandse naam die past bij de naam van onze dochter. Ze heet Joanneke. Tja.....nu verzinnen maar Ben benieuwd naar jullie creaties Nog tips of leuke ideeen? We weten niet wat het wordt, dus jongens als meisjes namen zijn welkom. Kom maar op.......... p.s maar liever geen henk, piet kees, ria enz, ze moeten wel een beetje leuk en vrolijk zijn he
-Lobke -Lonneke -Dieuwertje -Maartje -Imke Jongensnamen vind ik lastiger. Ik weet niet zo goed wat je zoekt..
Jongens een beetje in de stijl van Thijmen, Jorian, dus wel hollands maar toch ook wel beetje hip. Dus niet te oud hollands
Joanneke vind ik wel een moeilijke naam om iets bij te vinden. Dus ga ik effe gewoon wat leuke namen geven. Falco Jesper Jorben Karsten Lothar Mathis Matthéo Natthéo Thiemen Thijmen Wiebe Amaya Aukje Ellexia Frauke Geike Lieke Loecke Maeyken Meike Océane
de jongensnamen Siem en Loek hoor je nu steeds meer. Het zijn echt oud-hollandse namen, maar kunnen tegenwoordig weer prima!
Tijl Tijn Viggo Mees Bink Stijn Luca Lucas Mats Job Just Kay Milan Tristan Jarno Yaron Naud Maud Lenthe Lotus vera Veerle Lynne (Liene) Eliv Elief Elin Anneli Lise Eline Fabienne Marlon Lisanne Merel Sofie Isa Bo Fien Fienne Fenna Julia Zo kan ik nog wel even doorgaan, maar heb geen idee of ik in de goede richting zit!?
Joanneke en Lisanne Joanneke en Marije Joanneke en Annelot Joanneke en Louise Joanneke en Emilie Joanneke en Debora Joanneke en Suzanne Joanneke en Judith Joanneke en Ingeborg Joanneke en Nathan Joanneke en Marijn Joanneke en Pepijn Joanneke en Jorick Joanneke en Micha Joanneke en Wessel Joanneke en Jochem Joanneke en Tiemen Joanneke en Jelte Joanneke en Jorrit
Al een paar grappige gezien, ook die we zelf al in gedachten hadden. Willemijn zal het hem niet worden Mijn zusje heet zo Verder nog suggesties?
Ik vindt Jochem een hele leuke naam en past ook leuk bij Joanneke! Vindt het altijd leuk als de namen met dezelfde letters beginnen. Verder nog: Daan, Sil, Harm, Thijs, Joost. Succes!
Joanneke en Liselotte Joanneke en Annemarie Joanneke en Marjolein Joanneke en Rosalie Joanneke en Laurine Joanneke en Rosanne Joanneke en Jurriaan Joanneke en Matthijs Joanneke en Sebastiaan Joanneke en Thomas Joanneke en Lennart Joanneke en Machiel