Juli 2013 mama's! (15-31)

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by gelukkig85, Nov 28, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. gelukkig85

Nov 28, 2012
    37
    0
    0
    Ik zag dat er nog helemaal geen topic is voor de mama's die 15 tot 31 juli 2013 zijn uitgerekend, dus vandaar dat ik er 1 open.
    Ik ben nu 5 weken en 3 dagen zwanger en ben uitgerekend op 28 juli.
    Zijn er al meer aankomende mama's die in juli zijn uitgerekend?
    Join the club :)!!

2. Miek1981

Miek1981 Actief lid

Sep 4, 2012
    130
    0
    0
    NULL
    NULL
    #2 Miek1981, Nov 28, 2012
    Last edited: Nov 28, 2012
    Hi! Ik ben nu 5 weken en 1 dag zwanger! Als alles goed gaat ben ik uitgerekend op 30 juli... Hoe voel jij je? Ik ben met vlagen misselijk, maar hoef niet over te geven. Wel oprispingen en kokhalzen.

Wij zijn 14 maanden bezig geweest in het medische circuit. Ik heb pcos en dus geen eisprong van mezelf. Deze cyclus is de tweede ronde met hormooninjecties en gelukkig raak!!! Ik vind het nog wel vreselijk spannend! Ben zo bang dat het mis gaat... Op 10 december hebben we onze eerste echo in het ziekenhuis.

Groetjes,
    Miek

3. Merryl

Merryl Fanatiek lid

Jun 25, 2012
    4,368
    192
    63
    Jawel hoor. Bij bevallingslijsten een hele groep die een kindje verwachten tussen de 15de en de 31ste

4. Nathaliiej

Nathaliiej Fanatiek lid

Nov 20, 2012
    1,206
    1
    0
    NULL
    Utrechtse Heuvelrug
    Nou zal ik me ook maar aanmelden hier dan haha..

5. sprits

sprits Fanatiek lid

Feb 21, 2011
    3,917
    376
    83
    Ik meld me dan ook maar ff hier. Hier is het nog overzichtelijk.
    Wij zijn na onze 1e ivf pril zwanger.
    Ben nu 5.3 en vind het ongelooflijk spannend!!
    Ik krijg volgende week 7 december een echo. Al was het alleen maar om te bepalen of het op de juiste plek zit, maar hoop op een prachtig kloppend hartje!
    Heb niet heel veel symptomen, wel wat buikpijn maar dat lijken voornamelijk mijn darmen....

6. gelukkig85

Nov 28, 2012
    37
    0
    0
    @ Miek Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap, wat fijn dat het is gelukt :) 10 december echo, spannend zeg! Ik heb zelf nog niet heel erg last van kwaaltjes, alleen opgeblazen gevoel en wat rugpijn soms.

@ Nathaliiej Gefeliciteerd! Hoe voel jij je, al last van symptomen?

@ Sprits Ook gefeliciteerd! Wat is het spannend he, vind het zelf ook allemaal nog erg onwennig en spannend. 7 december al een echo, is ook wel fijn denk ik :) Ik moet wachten tot 28 december, dan pas termijnecho. Ik heb net als jij ook last van mijn darmen en af en toe denk ik misschien al wel bandenpijn, maar lijkt me nog wel erg vroeg eigenlijk ;)

7. gelukkig85

Nov 28, 2012
    37
    0
    0
    @ Nathaliiej volgens mij heb ik je nu voor de tweede keer gefeliciteerd of niet ;) ook al bij juli 2013 buikjes :D

8. sprits

sprits Fanatiek lid

Feb 21, 2011
    3,917
    376
    83
    Volgens mij kan dat al wel hoor bandenpijn. Tenminste dat zei mijn gyn. Alles groeit en moet oprekken, ook al zo vroeg.
    Blijft een bijzonder idee he dat er zoveel gebeurd in je buik nu al.
    Pfffff 28 december pas. Jeetje dat duurt nog ff.
    Aan de andere kant ook wel goed, je hebt tenminste dan geen medische indicatie. 1e zwangerschap had ik ook pas echo met 11 weken.
    Ik heb nu ook aangegeven dat ik echt eerder een echo wil omdat ik nu 2x een bbz heb gehad en dat echt wil uitsluiten, op tijd!

Jij ook gefeliciteerd he! Jij ook Nathaliiej!

9. Miek1981

Miek1981 Actief lid

Sep 4, 2012
    130
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi meiden,
    Allemaal van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

@ Sprits, voor jou is het ook spannend zeg! Wel fijn dat je zo snel al een echo krijgt!!

@ gelukkig85, voor jou duurt de echo nog lang... Maar de decembermaand vliegt altijd voorbij!!

Vanmiddag is er iemand van 'moeders voor moeders' geweest. HCG is getest en ik mag meedoen! Vanaf aanstaande maandag t/m 11 februari (als alles goed blijft gaan natuurlijk...)
    Doen jullie daar ook aan mee??

Groetjes,
    Miek

10. Najatt

Najatt Actief lid

Nov 8, 2012
    334
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik meld me hier ook maar aan. Nu 6 weken en 2 dagen zwanger. Met 11 weken pas eerste echo. Maar veel steken in me onderbuik en hele dag door zwaar misselijk. Toch maar afspraak gemaakt bij de ha om het even na te checken allemaal.

11. sprits

sprits Fanatiek lid

Feb 21, 2011
    3,917
    376
    83
    Hoi Najatt, gefeliciteerd!! Spannend allemaal he wat je voelt. Wanneer ga je naar de huisarts?

Ik wil wel mee gaan doen Miek, zeker omdat ik zelf in de MMM zat! Ik wacht echter wel eerst mijn echo van volgende week af. Erg he...zo voorzichtig.

12. Najatt

Najatt Actief lid

Nov 8, 2012
    334
    0
    16
    NULL
    NULL
    Sprits dankje wel! Jij ook gefeliciteerd en geniet er van. Morgen heb ik een afspraak dus ben benieuwd.

13. Madura

Madura Actief lid

Nov 14, 2012
    136
    0
    0
    Hoi andere juli mamma's,
    Gefeliciteerd allemaal!
    Ik heb nog niet heel veel kwaaltjes, heel gevoelige borsten en afgelopen dagen was ik misselijk... Maar dat kwam door mijn buikgriep, haha.
    Bij mijn eerste zwangerschap duurde het ook een tijdje voordat ik echt misselijk etc werd. Bij mijn tweede zwangerschap was ik al snel heel moe en misselijk, maar die zwangerschap ging helaas niet goed. (Ma)
    We hebben dertien december de eerste echo, met acht weken. Spannend!
    Ik hoop dat we allemaal mooie echo berichten mogen posten komende weken!:)

14. sprits

sprits Fanatiek lid

Feb 21, 2011
    3,917
    376
    83
    Hoi Madura, gefeliciteerd.
    Hoop ook dat we mooie echo's hebben. Jeetje wat blijft het toch spannend.
    Maar ik probeer wel te genieten hoor al kruipen de dagen voorbij.

15. gelukkig85

Nov 28, 2012
    37
    0
    0
    @ Najatt Gefeliciteerd! Veel succes bij de ha, hoop dat het goed gaat, wanneer heb je een afspraak?

@ Sprits Dankje, dan zal het inderdaad wel bandenpijn zijn. Het voelt bij mij ook wel precies zoals het beschreven staat op sommige sites :) Ik kan me voorstellen dat je na 2 bbz inderdaad wat eerder een echo wilt hebben, haalt denk ik heel wat onzekerheid weg als je die hebt. Veel succes iig!

@ Miek 1981 Dankjewel! Ja duurt lang he :( Maar je hebt gelijk de decembermaand vliegt altijd in sneltreinvaart om. Het weekend van 8 december begint het al. Vrijdag een teamuitje, zaterdag sinterklaas met familie en dan zondag alweer mijn verjaardag!
    Ik heb mij ook aangemeld voor MvM en wordt naar alle waarschijnlijkheid volgende week gebeld voor een afspraak. Zo stom, maar kan me gewoon nog lichtelijk zenuwachtig maken voor die test haha :)

16. Najatt

Najatt Actief lid

Nov 8, 2012
    334
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gelukkig85 dankje wel! Jij ook gefeliciteerd.

Heb straks om 3 uur afspraak. Ik houd jullie op de hoogte.

17. sprits

sprits Fanatiek lid

Feb 21, 2011
    3,917
    376
    83
    Najatt, hoe ging het bij de huisarts?

18. gelukkig85

Nov 28, 2012
    37
    0
    0
    Ik was een beetje druk afgelopen weekend, dus heb niet echt gereageerd. Hoe gaat het met iedereen? Worden de kwaaltjes al wat erger? Ik heb nu sinds 2 dagen wat meer last van mijn borsten en rug, verder was ik vanochtend opeens licht misselijk, maar is nu alweer wat beter gelukkig :)

19. sprits

sprits Fanatiek lid

Feb 21, 2011
    3,917
    376
    83
    Ik heb het idee dat mijn bovenkant ook wat meer pijn gaat doen vooral als ik in bed lig.
    Nog niet echt misselijk heel af en toe een korte vlaag.
    En ja kan niet zo heel goed naar de wc. Afgelopen vrijdag 4 x en nu al 2 dagen niet. Maar ja hoort erbij.
    Wie weet komt het allemaal nog. We wachten het maar af. Heb het er graag voor over.
    Hebben jullie trouwens soms ook zo last van hartkloppingen?

Liefs

20. Kleinewonderr

Kleinewonderr Actief lid

Dec 2, 2012
    237
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,
    Gefeliciteerd! Mag ik meedoen? Ik ben 22 juli uitgerekend... Dit is mijn 1e zwangerschap en ik vind het allemaal zoooo spannend! Ik heb de hele tijd een nerveus gevoel. Donderdag heb ik m'n intake bij de vk.
    Ik voel me echt behoorlijk beroerd, maar ik heb zelf t idee dat dat voornamelijk door de spanning komt, heel irritant!

Ik vind het maar knap van al die vrouwen hoe ze zich door de 1e weken heen slaan!

Share This Page