Vruchtbaarslijm rond je verwacht ongi

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by nikie86, Sep 8, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nikie86

nikie86 Fanatiek lid

Jun 28, 2013
    1,161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik heb bijna een maand geleden een miskraam gehad en daarvoor een curretage gekregen. Nu weet ik niet of mijn cyclus alweer op gang is. Het was voor de miskraam altijd regelmatig en nu weet ik helemaal niks :s lekker frustrerend. Mijn vriend en ik hebben wel sex gehad maar structureel pas na dag 18. Dus eig te laat als ik een ei gehad zou hebben....maar ik weet ook dat een ei pas veel later kan komen na een miskraam.

Nu zit ik bijna op mijn NOD dag als we van een normale cyclus uitgaan maar sinds gisteren heb ik meer afscheiding en kan sinds vandaag er draadjes van trekken... Is dit normaal rond deze periode??? ik dacht altijd dat je dit kreeg rond je ei ivm vruchtbaarheid. Snap er niks meer van :$ Heb wel menstruatie achtige krampen wat zou betekenen dat mn ongi moet komen...

Ben een beetje in de war nu :(

2. Evelien

Evelien Fanatiek lid

Jul 23, 2012
    1,874
    0
    0
    Hoi,

Dat is normaal hoor. Het kan ook zijn dat je dan pas je eisprong had want inderdaad...na een miskraam kan je cyclus echt even van slag zijn! Super heftig dat het al twee keer is mis gegaan zeg. Hou goede hoop he! Je bent jong en hebt echt veel kans dat het de volgende keer gewoon goed gaat!

groeten evelien

Share This Page