Ik ben op zoek naar een jongensnaam van 5 letters Wie o wie heeft er leuke namen voor mij, al dan niet beginnend met een J of K
Brett, Lucas, hidde, Jimme, ik weet totaal niet in welke richting ik moet denken wat vind je mooie namen?
Misschien kun je beter even de vragen beantwoorden, die gesteld zijn : Moeten de namen nu wél of juist niet met J en K beginnen? In welke richting moeten we zoeken? (Nederlands, Engels, Frans, veel voorkomend, weinig voorkomend, enz)
Je hebt nu het woord 'niet' in je openingspost onderstreept, maar daar wordt de zin niet duidelijker van... Er staan namelijk 'al dan niet', en dat betekent: 'wel óf niet', oftewel: het maakt niet uit of de naam met een J of K begint. Voor nu neem ik maar aan dat je bedoelt dat de naam niet met een J of K moet beginnen. Het is inderdaad misschien handig als je ook even aangeeft wat voor soort namen je leuk vindt. Hier lukraak wat ideetjes: Aidan Albin, Alwin Barry Bengt, Bernt Björn Brian Chris Colin Conor David Devin Diede Doran Elian, Elias Ennis Erwin Ewoud / Ewout Felim Felix Ferdi Filip Flynn Linus Louis Lucas Malte Menno Milan Nevan Niels Nolan Oscar Pelle Quinn Ralph Robbe Robin Ronan Rowin Ruben Silas Simon Sjors Stian Stijn Thijs Thore Tiede Timon Tobin Tomas Torin Viggo Wiebe
Geen idee wat voor soort namen je zoekt, dus hier van alles wat: Runar Tomas Tijmen Silas David Julan Ferdi/Ferdy Roman Serge Sebas Jordy Jason Lukas/Lucas Douwe Edwin Marco/Marko Robin Jesse
Dank jullie voor de namen. De namen moeten niet beginnen met een J of een K. Het staat er inderdaad een beetje raar in de openingspost..