Hallo, Hierbij een vraag. Ik zit pas in de eerste ronde na pilstop en moet er allemaal nog beetje inkomen. Ik weet niet precies wanneer mijn nod is en vanaf wanneer ik zou kunnen testen. Daarbij komt trouwens dat ik het theoretisch kan berekenen nav mijn onttrekkingsbloeding tijdens pilgebruik, maar dat mijn cyclus natuurlijk heel anders kan zijn nu ik ben gestopt.. In ieder geval heb ik zaterdag 16 aug de laatste pil vd pilstrip geslikt. Vervolgens op dinsdag de 19e mijn onttrekkingsbloeding gehad. De 16e is dus de dag v mn laatste pil, maar zondag de 24e is de eerste officiƫle pilloze dag omdat ik toen met de nieuwe pilstrip had moeten beginnen. Volgens mijn eigen berekening zou ik dan dinsdag de 16e (als ik kijk nr periode tijdens pil) eigenlijk ongesteld moeten worden (de zaterdag ervoor (13) zou ik anders namelijk weer de laatste pil v strip hebben genomen. Ik zou dan dus vanaf de 16e kunnen testen.. Echter heb ik die banner gevuld en die geeft aan dat ik over 8 dagen al kan testen.. Ik snap er niks van..!:s Heel lang verhaal, hoop dat het duidelijk is en jullie mij kunnen helpen. Ik vind het best spannend en zit natuurlijk pas in eerste ronde. Heb wat 'symptomen' maar kan natuurlijk van ontpillen komen of iets.. Alvast dank!
Ik heb nu opnieuw de banner gevuld en nu geeft hij aan wat ik zei, dus klopt mijn idee maar heb waarschijnlijk eerder perongeluk verkeerd aangeklikt! En wat blijkt vandaag meest vruchtbare dag en morgen eisprong volgens calculator! Gelukkig gister geklust en dan vanavond ook weer wat te doen! Maar vanochtend had ik dus wat steekjes rechts onder dus misschien vanochtend mijn eisprong. Ik dacht die eigenlijk vorige week gehad te hebben..
Hallo wvw, je hebt je antwoord al gevonden zie ik! Maar het kan inderdaad heel goed zijn dat je nu ongeveer je eisprong hebt! Succes! Groetjes Monique