Ik wil je echt geen rot gevoel geven, maar is dit de 1 voor 7,50 test van het kruidvat? Die zijn bagger!! Daar heb ik jaren terug ooit eens een vals positief tuurtestje mee gehad. Heel bijzonder want ik kan niet spontaan zwanger worden: beide eileiders waren verstopt, al wist ik dat zelf toen niet. Net als dat ik pre ovarieel falen heb. Dat wist ik toen ook niet. En ook dat ik een immunologisch probleem heb waarmee ik zonder medicatie niet zwanger door kan raken. Maar ik zie mijzelf nog zo een vreugdesdansje doen terwijl ik die rottest sloopte en onder een lamp hield om hem nog beter te kunnen zien Een tip voor als je morgen toch naar de kruidvat gaat: de 2 voor 5 euro test van het kruidvat staat heel goed bekend en is dus ook nog eens de allergoedkoopste die je in de drogisten kunt vinden. Ik ken niemand die daar vals positief mee testte. Succes!!
Nee, dit een action test. Kv 2 voor 5 gaf ook een 2e streepje. Heb ik ook gedaan.. wat erg.. haha.. heb geen test drang hoor.. Alleen heb ik daar geen foto van. Misschien dat ik die morgen nog een keer ophaal. Of dat ik nog even wat langer wacht met nog een keer testen. Wat een ontzettend rottig moment voor je. Gelukkig ben je nu wel in verwachting van een wondertje.. Want zo zie je maar weer... het zijn ècht wondertjes
Oke, dat is dan wel weer gunstig, dat je de twee voor vijf euro al gedaan hebt en dat je daar ook iets op zag. We zijn erg blij met onze dochter en onze tweeling op komst. Al moetik wel zeggen dat deze zwangerschap mij wel zwaarder valt. Op zich heeft de natuur het zo gek nog niet bedacht om normaliter vrouwen slechts van 1 kindje tegelijk zwanger te laten zijn Maar goed, het gaat om het eind resultaat!!
Inderdaad, ze zijn het absoluut waard. Een tweeling zwangerschap lijkt me sowieso aanzienlijk zwaarder. Helemaal met nog een kindje thuis. Ik wens je voor de rest een hele fijne zwangerschap en geniet van de 2 kruimeltjes in je buik. Ik hoop dat ik straks ook weer mag roepen dat we in verwachting zijn van ons 2e wondertje en onze zoon grote broer wordt.
Het zou zeker heel erg bijzonder zijn, maar dat zijn alle zwangerschappen wel.. Inmiddels heb ik toch de foto van de test erop gekregen en ook op de foto is t streepje "redelijk" te zien. Maar voor de rest wacht ik maar rustig af denk ik..
Zie idd ook wel een heel licht streepje. Ben benieuwd of de datums kloppen van je ei! Zoals eerder gezegd zou dat wel heel bijzonder zijn, maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Lijkt trouwens wel of je er al vanuit gaat dat het een tweeling wordt.. Zou er niet teveel van uitgaan, want dan zal het je flink tegenvallen als het er 1 is.
6 dpo positief testen is uitzonderlijk, dus wie weet. Normaal gesproken heeft een vrouw 0,5% kans op een tweeling Bij zwáre erfelijke belasting is de kans op een tweeling maximaal 5% Je hcg kan dan harder stijgen maar dat hoeft niet Ook kwaaltjes zeggen niks over de hoeveelheid baby's Ik ben zwaar erfelijk belast, in mijn familie komt een grote hoeveelheid twee-eiige Tweelingen voor (en 1 eeneiige, maar dat is niet erfelijk) Mijn moeder/oma/tantes voelden in kwaaltjes niet meer dan tijdens hun eenling zwangerschappen. Mijn moeder testte ook niet eerder positief, een tante van mij wel. Maar goed, de kans op een tweeling is dus nog steeds klein. Ik ben er tijden mijn vorige zwangerschappen extra op gecontroleerd maar heb dus twee eenlingen. Een nicht van mij is zwanger geweest van een spontane vierling, zij was helemaal miet misselijk of moe. Dus, even de echo afwachten! Edit: ik zie nu je test en je vorige berichten.. Eerst even afwachten of je echt zwanger bent.
Ik denk eerlijk gezegd ook dat je veel te vroeg bent met testen. De innesteling vindt namelijk pas ongeveer een week na de bevruchting plaats. Vanaf dat moment maakt je lichaam ook pas hcg aan. Verder heb ik al vaker gelezen dat testen ook kunnen reageren op een eisprong. Uiteraard zijn er uitzonderingen wat betreft de innesteling en wie weet heb je nu inderdaad positief getest. Tot slot, en absoluut niet lullig bedoeld, is het me opgevallen dat je al vaker topics met foto's van zwangerschapstesten hebt geopend met de vraag of de test positief is. Ik snap dat je dolgraag zwanger wilt worden en hoop dan ook echt dat het raak is, maar ik denk echt dat je beter later kunt testen dan dat je tot nu toe heb gedaan. De afgelopen maanden was het ook niet raak, ondanks dat je zelf toch keer op keer een tuurstreep zag. Om teleurstelling te voorkomen zou ik pas op je nod of misschien zelfs iets later testen. Een knaltest in handen waarop overduidelijk te zien is dat je zwanger bent is toch veel leuker dan een tuurtest die uiteindelijk negatief is? Nogmaals, hoop voor je dat je echt zwanger bent hoor! Maar mocht het toch niet zo zijn, dan zou ik volgende maand gewoon afwachten. Hou je ons op de hoogte?
Ik wil niet heel lullig doen maar de kwaaltjes waar je het over hebt krijg je door stijging van HCG en hormonen. Pijnlijke borsten en misselijkheid. De test geeft aan dat dat hormoon helemaal nog niet of misschien in heeeeeeeeel klein percentage in je lichaam zit. Niet vervelend bedoeld maar eigenlijk zitten die kwaaltjes dus tussen je oren. (wat niet wil zeggen dat je ze niet hebt maar je krijgt ze omdat je er teveel mee bezig bent/het graag wilt)
Dat vind ik een heel goed advies! Ik heb ook niet voor mijn nod getest (kostte wel veel zelfbeheersing maar was het zeker waard) maar op nod zelf en het tweede streepje kwam binnen 1seconde, mijn man en ik wisten niet wat ons overkwam, was een supermoment!
Ze zeggen dat je het vaak door hebt dat het er 2 zijn..zn onderbuik gevoel! Ik had het ook! En bleek een vanishing twin.. dus heb daaruit maar 1 kindje gekregen.
For what its worth... Ik zie het streepje ook en ik zou met zo'n test ook al voorzichtig blij zijn! Dus ik begrijp je best Geen idee of het er twee zouden zijn.... Succes, hoop dat de testen mooi oplopen! En als je weer een testje doet, post je dan ook de foto? Vind het leuk om mee te turen
Ik zou even met kv 2 voor 5 testen. Waar bij mij op de action test een soortgelijke streep kwam was de kruidvat al een heel stuk duidelijker. Verder volg je gevoel. Ik stond drie weken na mijn miskraam (buiten baarmoedelijke zwangerschap en eileider verwijderd) met een positieve test in me handen. Die week daarvoor kotste ik ook alles onder maar weet dit aan een griepje. Afijn hele lichte test na drie weken dus ook heel kort na de eisprong gok ik. Veel reacties over dat de test zou reageren op de eisprong en dat het niet kan. Ik voelde me eigen echt zwanger. Dat was dus ook zo want ze liepen razend snel op en tot nu toe zit er een gezonde baby met kloppend hartje en het is er maar echt een In mijn ogen is een streep een streep en vind ik deze vrij duidelijk hoor. Ik ben van mening dat vrouwen inderdaad te vroeg testen. Eventueel wel zwanger zijn. Lichte streepjes hebben en alsnog ongesteld worden en dat wijten aan verkeerde testen eisprong en fantasie. Maar als je weet dat 80 procent van de bevruchte eitjes weer afbreken en je gewoon ongesteld wordt ga je daar toch anders naar kijken. Dus als morgen je test weer omo wit is en je wordt ongesteld is het niet gezegd dat er niets heeft gezeten. Een lage hcg waarde breekt ook weer vliegensvlug af mocht de zwangerschap niet goed gaan. Ik hoop voor je dat deze blijft plakken. Ik zou even door testen en als je het niet vertrouwd even contact opnemen met de huisarts eventueel voor bloedonderzoek. Elke zwangerschap is anders. En sommige vrouwen maken nou eenmaal heel snel hcg aan. En soms reageert het lichaam daar heel heftig op. Ik geloof er wel in maar of het er twee zijn is niets van te zeggen.
Hier zwanger geweest van een 2 ling, maar voelde met net zoals bij de eerste en nu, voelde amper wat. Verder begint 80%van de zwangerschappen als 2ling. Alleen verdwijnt er vaak 1 (vanishing twin) 6dpo vind ik ook wel erg vroeg, zou eerder denken dat je ei een stukje vroeger is gesprongen. Hoop dat de testen oplopen, alweer opnieuw getest?