Wie slikt er zwangerschapsvitaminen? En dan bedoel ik na de 12 weken, daarvoor natuurlijk iedereen uiteraard foliumzuur en vitamine D. Hoor veel verschillende meningen in mijn omgeving hierover.
Ik neem orthica kauwtabletten zwanger plus. Zit alles wat je nodig hebt in plus foliumzuur en D! en handig te kauwen
Ja. Ik heb tijdens vorige zwangerschap de hele tijd Davitamon Mama (heet het zo? Roze doosje met visolie) geslikt. Dat ga ik nu ook doen. Je lijf kan wel een extraatje gebruiken is mijn mening. Daarnaast slik ik ook de hele zwangerschap 5 mg foliumzuur. Vorige keer ook gedaan. Hele hoge doses ivm verhoogde kans op neurale buis defecten.
Ik slik de hele zwangerschap multivitamine (compleet mama). Dit doe ik omdat ik niet een enorme gezonde eter ben, hoewel ik nu echt mijn best doe, en zo heb ik het idee dat er dus toch wat extra binnenkomt. Ook tijdens de borstvoeding wil ik om dezelfde reden multivitamine blijven gebruiken.
slik nu dagravit mama&kind als die op is staat er een potje VSM klaar (kon die van dagravit niet vinden bij de drogist) Extra vitminen en mineralen kunnen geen kwaad tijdens de zwangrschap ben ik van mening
Ik slik nu de zwangerschap vitaminen van de rozemarijn. een kruiden winkeltje. zit geen troep verder in. en ook foliumzuur en vitamine D.
Ook hier hele zwangerschap multivitaminen. Mijn lichaam kan wel wat extra hulp gebruiken, ik was de eerste 20+ weken erg misselijk waardoor eten moeilijk was. Daarnaast gebrui ik altijd extra multivitamine in wintermaanden.
Ik heb de hele zwangerschap vitamines doorgeslikt. Daarnaast ook visolie capsules, want ik ben geen viseter. De vk en gyn vonden het geen probleem.
Hier ook Orthica Prena Fem en extra vitamine D en magnesium. Ga de laatste 3 maanden zwangerschap extra Omega 3 (uit Krill) erbij nemen, omdat dit goed is voor de hersenen en de laatste 6 weken Orthiflor start, omdat dit de kans op allergie en eczeem bij zuigelingen vermindert. Ik gebruik wel de natuurlijke merken, hoef geen synthetische rommel van davitamon en kruidvat enzo.
Ik gebruik Prental van de Vitaminstore. Zit van alles in en is een goed opneembare multi. Verder slik ik sinds kort natuurlijke visolie, omdat ik niet aan 2x per week vis eten kom. Met visolie moet je trouwens opletten dat je wel goede koopt: wanneer een tablet naar vis stinkt en naar vis smaakt, is er bedorven vis gebruikt om de tablet te maken...
Ik blijf Davitamon compleet mama slikken. Werd mij ook aangeraden om het te blijven doen, omdat mijn vitamine D op het randje was.
Ook ik slik Davitamon mama compleet met visolie. Ik slik altijd multivitaminen omdat ik vaak niet zo gezond of genoeg eet. Zo krijg ik iig het belangrijkste binnen.