Hallo allemaal. Ik ben nu 6 weken en 3 dagen zwanger. Heb al een paar x bruinrood bloedverlies gehad wat redelijk snel weg was.. nu heb ik al sinds gisteravond bruinrood bloedverlies en net een test gedaan van kruidvat 2v5 en de testlijn is zoooveel lichter als de controle lijn... terwijl de action testen van 1.5 a 2 weeken geleden echt knalden... zal het dan over zijn? Heb wel krampen gehad maar dit waren mn darmen want ik was ook aan de diarree door verkeerd eten... xxx van mij
Ik kan echt niet eerder als 8,5 week rerecht bij de verloskundige voor echo, waar moet ik op letten mocht het echt een miskraam wezen? Ik ben nog niks verloren en zou niet weten hoe een miskraam eruit ziet of voelt... xxx
Ja zat ik ook al aan te denken maar was mn pinpas vergeten en had niet genoeg aan contact voor de clearblue test.. de andere test upload ik vanavonr even ik lig nu even op bed want ik voel me niet zo lekker xx
Bovenste de donkere is van net en de hele lichte van gister.. ik snap et niet meer. Gister was de urine wel echt super weinig en nu gewoon veel dus misschien lag het daar aan? Alsnog lijkt die donkerste ook niet een knaltest dus.
Bruin bloedverlies hoeft niets te betekenen, heb ik ook last van gehad in het begin. De test ziet er opgelopen uit in vergelijking met de test van gister. Ik zou me niet te druk maken, durf ook niet met zekerheid te zeggen dat het niks is, maar als ik de testen bekijk is het niets ergs... ik zou wel met de kv testen blijven testen dan. Bijv over 2 dagen weer, dan zie je het verschil goed
Ik heb ook paar dagen na pos test bruin bloed gehad. Daarna werd dit erger naar helder rood. Ook paar x al een echo hiervor gehad want had er ook vreselijke krampen bij. Maar het is allemaal goed. Het is nu sinds ong een week op een op andere dag over. Hoeft dus niks te zeggen. Succes!