Met 21 weken een 3D echo gehad, zie album. Mooist is als je 27 weken bent, wat spek op de wangen, maar vindt haar helemaal al goed. We gaan rond 27 weken weer, kon ook in 2 x keer dus zeggen we geen Nee tegen. Ze is bewegelijk met 1000% een meisje, heel rond hoofdje en ze heeft het ons ook duidelijk laten zien dat ze een meisje is. Ze heeft het erg na de zin in de buik, aangezien ze haar handjes wat open had. Kregen heel veel info. En ik zit nu als een halve gare de foto naar vrienden door te sturen....wat moet dat worden als ze dadelijk geboren is gr. cassandra
jemig wat een mooie echo cass!! Ik heb inderdaad ook gehoord dat met 27 weken de mooiste 3d echo's gemaakt worden. Ik vind je dochter nu al een plaatje!!
Hele mooie echo!!! Ik heb mijn pretecho ook met 21 weken, en op het pretechobureau zeiden ze dat ik beter kon wachten tot 24 weken, want dan zou die mooier zijn, maar als ik zo jouw echo zie, dan durf ik het ook wel aan met 21 weken Angelina
Hoi Cassandra ! We hebben wel vaker gemaild bij de december-mamma's, maar ik had nog nooit je fotoalbum bekeken ! Wat een super mooie foto en wat ziet ze er geweldig uit ! Goed zeg, dit tip van 27 weken. Wij hebben komende week de 20-weken-echo en maken daarna een afspraak voor de pretecho. Dan wordt dat zeker met 27 weken ! Groetjes, Nikki F