Gevallen en ben zo bang

Discussion in 'Zwangerschap' started by nazli21, Nov 30, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nazli21

nazli21 VIP lid

Jul 28, 2006
    7,052
    9
    38
    fulltime mama
    Hallo dames,

Ik had een slapende been en ben gelijk van de bed opgestaan en toen ben ik op de grond gevallen op me linkerbips. En ben zo bang :(

Wie kan me geruststellen?

Groetjes Nazli :rolleyes:

2. Lilly

Lilly Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Zeker als je niet op je buik bent gevallen denk ik niet dat je je zorgen hoeft te maken. Je kindje zit echt goed beschermt daar binnen hoor!

Je kan natuurlijk altijd even je ha of vk bellen als je geruststelling nodig hebt.

Maar ik denk dat je kindje het niet eens gemerkt heeft hoor ;)

3. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

Nov 29, 2007
    1,045
    0
    0
    Hoi,

Ik ben met me dochtertje van de trap gevallen recht op me rug en bibs nu is ze 7 jaar .
    Maak je je zorgen gewoon ff bellen met HA of verloskundige .

Sterkte

4. augustus

augustus Niet meer actief

Ik ben 5 weken terug van de trap gevallen (8 treden) en op mijn kont geland onderaan.

Heb toen direct de VK gebelt en zij zei dat als ik geen buikpijn had of bloed verloor dat ik mij geen zorgen hoefden te maken...
    Ook vertelde zij dat als er iets niet goed zou zijn, dat mijn lichaam dat direct zou laten merken..

Je zou voor de zekerheid even kunnen bellen met je VK..

5. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

Feb 9, 2007
    1,299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    Gelukkig dat je niet op je buik bent gevallen. Ik ben 4 weken geleden gevallen op de zijkant van mijn buik. Ik ben meteen naar het ZH gereden, omdat ik ook zo ongerust was (ik had een behoorlijke klapper gemaakt) Ze hebben meteen echo gemaakt, en daar lag dat kleine ventje lekker te schoppen en te doen (toen voelde ik dat ook pas weer) De Gyn vertelde dat hij ook al niet echt bang was voor iets ernstigs, omdat je kindje echt heel goed beschermd is. Dat stelde mij wel gerust
    Heb helaas wel mijn pols gebroken, maar ja .....Gelukkig is alles goed met de kleine.

Ik zou je dus niet te veel zorgen maken, en als je een onrustig gevoel blijf houden zou ik ff de vk bellen ofzo

6. Emma29

Emma29 VIP lid

May 30, 2007
    10,467
    0
    36
    carnavaller !!
    hoi nazli ik ben rond dezelfde periode ook van boven naar beneden van de trap gevallen en wel even lang VK geweest om hartje te luisteren maar zonder bloeding is er nix aan de hand !
    bel ff VK en ga ff langs al is het maar voor jezelf ...

7. Vlindertje S

Vlindertje S Actief lid

Aug 31, 2007
    147
    0
    0
    ik ben vorige week ook best hard gevallen..
    heb toen de vk gebeld en die zei dat ik me geen
    zorgen hoefde te maken omdat het kindje nog
    goed beschermd zit, maar omdat ik me toch zorgen
    maakte mocht ik langskomen en alles was goed! :D
    dus geen zorgen en anders ff de vk bellen! ;)

8. Catheleine

Catheleine Bekend lid

Feb 9, 2007
    522
    1
    0
    Zorgcoordinator
    Brabant
    Ook ik kan je gerust stellen, ik ben van helemaal boven naar beneden van de strap gevallen, en kwam daarbij op mijn buik op de grond terecht.. Er was niks aan de hand...
    Tuurlijk maak je je meteen zorgen, dat is een logische reactie, maar een de kleine kan nog heel veel hebben hoor!
    sterkte meid,

groetjes Catheleine

9. Sellie13

Sellie13 Actief lid

Jul 9, 2007
    210
    0
    0
    Ik zou me ook geen zorgen maken als ik jou was, het kindje is nog zo klein en zit bovendien zo goed weggestopt en ingepakt! Met een week of 24 ben ik tijdens vakantie ook behoorlijk hard gevallen, soort van voorover gestruikeld en zijdelings geland. Het staat toevallig nog op film ook, ik verdwijn struikelend uit beeld, heel genant :oops:
    Zoals je ziet ben ik nog steeds zwanger, en alles gaat heel goed met ons jochie!

Geen zorgen dus! Maar zoals de anderen ook zeggen, anders moet je gewoon even de vk bellen als je het van een professional wilt horen (kan ik me goed voorstellen!)

10. nazli21

nazli21 VIP lid

Jul 28, 2006
    7,052
    9
    38
    fulltime mama
    Dames,

Allereerst bedankt voor jullie reacties.

Ik heb toch mijn gyn gebeld en die zei dat ik direct naar het zh moest komen, dus gegaan en er is bloedgeprikt en gekeken via echo en gelukkig is alles goed. Ik was zo bang en ben zo blij!

Ik hoop dat ik niet meer val.

Groetjes Nazli

11. augustus

augustus Niet meer actief

Gelukkig zeg!

12. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,229
    7,276
    113
    Female
    Brabant
    Ik ben tijdens mijn zwangerschap 2x gevallen, je wordt er echt onhandig zijn, zwanger zijn ;). Een keer met 11 weken, ik was spullen aan het opruimen en stapte achteruit, ergens op en boem, daar knalde ik hard op mijn kont. Maar die kleine kan inderdaad wel wat hebben, was even schrikken, maar ik maakte me verder geen zorgen.
    Met 20 weken ben ik voorover gevallen op straat, me goed opgevangen met handen en benen. Polsen, knieen en ellebogen lagen open, littekens zitten er nog ;). Heb wel meteen alles schoongespoeld, maar voelde baby wel bewegen die avond, dus geen zorgen.
    Twee weken terug kreeg ik wel de schrik van mijn leven, viel bijna voorover van de trap, kon nog net mijn balans vinden. Anders was ik voorover vol op mijn buik gevallen. Ben er nog een paar dagen van slag van geweest en loop nu altijd heeeeeel erg voorzichtig met de leuning goed vast de trap op en af.... wil niet weten hoe het anders met de baby was afgelopen :(.

13. ilayda

ilayda Bekend lid

Nov 23, 2007
    759
    0
    16
    utrecht
    gelukkig is er niks gebeurd meid en gefeliciteerd nog met je zwangerschap

Share This Page