wie heeft er ervaring met de paarse ovulatietest? (die 4 vruchtbare dagen aan geeft ) ik ben vanaf vrijdag aan het testen . vrijdag niks lege cirkel zaterdag en zondag knipperende smiley . dan zou je denken maandag een piek.. maar gisteren had ik weer een lege cirkel. vandaag toch nog even getest gaat hij weer knipperen. iemand hier ervaring mee. moet mijn ovulatie nou nog wel of niet komen? en het kan toch niet zo zijn dat hij nu al aangeeft dat ik zwanger ben ? zaterdagavond geklust.
Als je je piek hebt geeft hij een vaste smiley. Bij werkte deze goed, 2x knipper en 3e dag vaste smiley, maar misschien schommelen je hormonen aardig? Als hij op een zwangerschap zou reageren denk ik dat je een vaste smiley zou verwachten en zou je zeker niet een cirkel tussendoor verwachten
Bij mij werkte deze niet goed. Een week lang een knipperende smiley gehad. Ik testte 2x daags dus gemist heb ik hem niet. De roze schijnen beter te zijn!
Geen ervaring met de paarse, maar ik heb vaker gelezen dat deze niet heel duidelijk is (heel lang knipperende smiley’s) Ik gebruikte de roze, heel tevreden over, lekker duidelijk. En beide keren snel zwanger
Voor zw van zoon ook gebruikt en de roze sticks kunnen ook in dat paarse ding is iets goed koper op den duur had ik er goedkope action testen naast en die werken net zo goed hoor. Deze zw action testjes gebruikt en zwanger de 1e ronde, wil natuurlijk niet zeggen dat het door de testjes komt maar mn ei wel gevonden.
Ik heb de roze ovulatie test, en ik test sinds 30 maart, maar heb telkens een lege cirkel gehad en op 2 april heb ik een lachend smileyke gehad savonds dus bij gevolg hebben we dan ook leuk geknuffeld! En de dag erna ook nog! Dus is het bang afwachten nu Nog niet zolang bezig, en ik kan al niet wachten. Iemand nog ervaring met de roze?
Oh echt? Leuk! Ik ben nog aant afwachten. Ik hoop natuurlijk dat gelukt is maar ben zo ongeduldig he ik ben van februari gestopt met men pil en 18 maart heb ik mijn eerste natuurlijke menstruatie gehad en nu afgelopen dinsdag dus mn ovulatie. Dus nu benieuwd
Clearblue werkte bij mij echt voor geen meter, hij gaf al daaagen van tevoren een smiley aan terwijl ik (bleek later) pas 4 dagen later echt mijn eisprong had. Geen goede ervaring mee dus. Ik ben overgestapt op de testen van de action, en was daarna binnen 2 maanden zwanger. Nu 15 weken .