tweeling

Discussie in 'Vlindertjes tot 16 weken' gestart door Tiki, 13 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tiki

    Tiki Actief lid

    19 mei 2008
    110
    0
    0
    na 10 weken zwangerschap heb ik helaas eergister een miskraam gehad, het was een tweeling. Een heel machteloos gevoel, zou zo graag ze helpen, er voor ze zijn, ze een mooi leven hebben gegeven...
    we wisten niet dat het een tweeling zou worden, maar was eigenlijk ook geen echte verrassing (een neefje had al voordat ik wist dat ik zwanger was meerdere keren gezegd dat ik 2 kindjes in mn buik had en dat bleef hij volhouden).
    Gisteravond hebben we ze in een mooi paars rond doosje begraven dicht bij ons huis, een plekje met mooi uitzicht over het water en bloemetje erbij, thuis brandt een kaarsje met daarboven ronddraaiende engeltjes.
    Gelukkig een goede begeleiding door huisarts/verloskundige en echoscopiste gehad. En een geweldige vriend, ik weet niet wat ik zonder hem zou moeten

    Nu veel ups en downs, ik hou van ze..
     
  2. lovewinnie

    lovewinnie VIP lid

    13 jan 2007
    16.250
    790
    113
    tilburg
    veel sterkte. ik weet helaas hoe je je voelt al was het maar 1 kindje bij mijn. praat er over en huil wannneer je moet huilen dit lucht op maar vergeten doe je het nooit. fijn voor je dat je ze een mooie rustplaatsje hebt kunne geven dat heb ik helaas nooit kunnen doen omdat ik een curetage heb moeten ondergaan (11wk)en me ukie moest onderzocht worden, weet ze zijn nooit alleen maar voor altijd samen.

    veel liefs en knuffel van mijn
     
  3. Caruli

    Caruli VIP lid

    15 nov 2007
    31.699
    91
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    heel veel sterkte meid! :(
     
  4. Vlinder84

    Vlinder84 Niet meer actief

    Sterkte meid, het is echt vreselijk verdrietig...
     
  5. Aquilegia

    Aquilegia VIP lid

    19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Wat verdrietig :cry: veel sterkte met het verlies van je tweeling...
     
  6. Vlinderkind

    Vlinderkind Niet meer actief

    Meid, ontzettend veel sterkte met het verlies van jouw 2 kleintjes. Ik vind het afschuwelijk voor jullie. Heel veel sterkte.
     
  7. Niet meer actief

    Heel veel sterkte met het verlies van jullie tweeling!

    Dikke knuf Naatje
     
  8. Devana

    Devana Actief lid

    8 mrt 2008
    138
    0
    0
    Meis, ik zit met tranen je verhaal te lezen... Weet goed hoe je je voelt.

    Heel veel sterkte
    Liefs Devana
     

Deel Deze Pagina