Ik heb een zoontje van 9 maanden en heb daar natuurlijk al alles voor aangeschaft. Nu ben ik bijna 11 weken zwanger van een tweeling Ik vroeg me af wat je voor een tweeling extra moet aanschaffen? Ik neem aan dat je een dubbele hoeveelheid rompertjes, spuugdoekjes, slabbetjes moet hebben? Is een tweelingbox echt handiger of is een normale box ook voldoende? Verder nog tips voor het aanschaffen van handige spullen? Groetjes Saskia
Oooh sassie wat super voor je! Van harte gefeliciteerd Lijkt me wel heel erg gek te beseffen dat je er twee krijgt of heb jij dat niet? Hihi sorry, beetje offtopic
Allereerst natuurlijk gefeliciteerd! Je kunt ook mee komen kletsen op het tweelingtopic (staat onder zwangerschap) Daar kletsen ervaren tweelingmama's en tweelingmama;s to be. Ik krijg er altijd een hoop info!
Manuela, we vinden het helemaal geweldig, maar het is inderdaad wel een gek idee dat er 2 kindjes in je buik zitten. Ik denk dat het besef goed komt als ik beide kindjes kan voelen. FunneMe, ik zal zo even komen kijken, bedankt.