sjeetjemina zeg. Je lichaam moet het maar aankunnen! Mag hopen dat al die kindertjes engeltjes zijn wat betreft slapen en luisteren...manmanman. Je moet het maar kunnen hoor, zo'n groot gezin!
Liever zij dan ik, maar als het je droom is om een groot gezin te hebben is het natuurlijk fantastisch. Alleen heel triest dat één kindje (van de tweede vierling) het niet heeft gehaald.
Idd zou er niet aan moeten denken z,n groot gezin maar als ze het willen moeten ze het doen, Twee vierlingen en dan nog een tweelinger ben en nog twee eenlingen pff. En idd jammer dat er eentje van de vierling het niet heeft overleeft. Groetjes
Toch snap ik ook nooit waarom artsen ermee instemmen 4 baby's tegelijk terug te plaatsen. Dat brengt toch superveel risico's met zich mee? Niet lullig bedoeld ofzo, maar bij een vierling is de kans dat er 1 overlijdt ook echt VELE malen groter... Volgens mij moet je bij zoiets echt op zoek naar een malafide arts die het niet zo nauw neemt met de norm...
waarom moet een kinderwens in deze extreme vorm uitgevoerd worden........ soms is genoeg ook genoeg.....
Hier in Nederland doen ze dat sowieso niet meer. Bij mij deden ze al moeilijk omdat ik 'afhankelijk van de kwaliteit 1 of 2 embryo's terug plaatsen' had aangekruist en nog jong ben.
Maar je hebt toch ook spontane eeneiige tweelingen? Misschien zit dat in de familie, en zijn er twee terugggeplaatst waar elk twee kinderen uit kwamen... Kon het niet zo goed zien op de foto, maar het is mogelijk...
11 kinderen dat was 'vroeger' op het platteland heel normaal (maar die werden ook niet met bosjes tegelijk geboren) Ik hoop dat deze ouders het allemaal beter voor elkaar hebben, dan die dame die 14 kids in der eentje heeft.