Sjansende vader mist geboorte - Buitenland - Telegraaf.nl [24 uur actueel, ook mobiel] [buitenland] het zal je man maar zijn...
jee wat een zak hooi zeg!!!! Ik ben ook weleens dronken geweest maar toen heb ik toch zeker nergens met mijn handen aangezeten wat niet van mij was of bij mij hoorde.....
Dubbele eikel dus!!!! En aan een ander zitten En dronken zijn.... Nou die zou van mij mooi op kunnen flikkeren zeg
Jeeeemig zeg... Nou het was mijn kerel niet lang meer... Hij was dan toch echt dronken en vrijgezel! Dat zo een vrouw het ook gewoon simpel afdoet met het feit dat ie gewoon dronken was... Ik kan me ook niet voorstellen dat deze @@kel dit niet vaker heeft gedaan en dat zij dit nooit gemerkt heeft... Onze lieve heer heeft rare kostgangers...
Wat stom van die zuster om gelijk aangifte te doen. Kon ze niet wachten totdat tenminste het kind geboren was? Leuk voor die bevallende vrouw om er alleen voor te staan (niet dat ze veel aan haar man zou hebben gehad ).
Waar ben je dan überhaupt met je gedachten zeg!? De normale aanstaande vader is volgens mij helemaal in de stress omdat zijn vrouw aan het bevallen is! Wat een druiloor zeg, lekker voorbeeld voor z'n kind... Papa, waar was jij toen ik geboren werd? 'nou, ik zat op het politiebureau, omdat ik de zuster heb aangerand toen mama van jou aan het bevallen was.....'
Verpleegkundige hoeven handtastelijkheden niet te tolereren omdat het voor hun echtgenote anders vervelend is om alleen te zijn....zou mooi zijn zeg.:x Ik denk trouwens dat die vrouw niet staat te wachten op een man die net een verpleegster bij de borsten greep.
Wat een Eikel met hoofdletter. Weet je als vrouw gelijk wat voor vlees je niet in de kuip hebt bah zulke mannen.