Als het mogelijk is word ik volgende week gestript. Ik heb al veel verhalen gelezen dat het soms wel effect heeft, en soms niet. Dus mijn vraag; bij wie zorgde het ervoor dat de bevalling begon?
Heeft voor m'n gevoel wel een zetje gegeven, 3 dagen later bevallen. Wel die avond slijmprop verloren, dag daarna overgeven en dag daarna begon het!
Ik zou gisteren gestript worden (40wk+3) , helaas zat ik nog potdicht. Ze heeft wel mijn baarmoedermond gemasseerd, die was al wat week. Morgen komt ze weer kijken of ik al ontsluiting heb, zo niet, maandag ingeleid. Jeetje wat was ik teleurgesteld toen ze zei dat ik nog potdicht zit..
Twee keer gestript, de eerste keer nul effect zelfs geen gerommel. De tweede keer weer geen gerommel meteen erna. Toen wel een paar dagen later bevallen maar was toen ook al 6 dagen overtijd dus denk dat het zonder strippen ook wel was begonnen. Voor mijn gevoel heeft het dus beide keren niks of weinig gedaan. Nu ben ik wel een ongeduldige optimist dus als het kan mogen ze van mij weer strippen! Baat het niet, schaad het niet
1e keer gestript bij 40+5, ik had 1 a 2 cm ontsluiting maar geen effect gehad daarna. 2e keer gestript bij 41+2, toen 3 a 4 cm ontsluiting. Om 1 uur gestript en om half 4 begonnen de eerste krampen. Om half 9 bevallen
Op vrijdag (40,5) om 16:00 gestript. Bij 2cm ontsluiting. 'S ochtends slijmprop verloren. Na het strippen gelijk krampen maar zette niet door. Zaterdag op zondagnacht zijn de echte weeën begonnen. En s avonds bevallen.
Als er binnen 24 uur geen bevalling gestart is heeft het geen effect gehad. Volgens mij is dat wat aangehouden wordt. Bij mijn oudste een aantal keer gestript en geen resultaat. Bij mijn jongste had ik met 40.1 wat ontsluiting en ben ik gestript. De ochtend daarna bevallen. En vandaag met 40 weken zat ik nog helemaal potdicht 😭