Hoi, Ik zie door de bomen het bos niet meer. Ik weet niet wat ik allemaal moet kopen en hoop dat jullie mij kunnen helpen. Ik wil de Joolz Day Earth kopen. De voetenzak, boodschappentas, verzorgingstas, parasol, regenhoes en de adapters ga ik erbij kopen. Ook koop ik een universeel muskietennet. Moet ik volgende accessoires ook kopen: - zonnekap of dooky of allebei - summerseat - bekerhouder - pomp - extra wielen - bodyguard zitverkleiner - winterbanden - comfortscherm Heb je voor de maxi cosi ook een voetenzak nodig? Of kun je gewoon dezelfde als voor de kinderwagen gebruiken? Welke accessoires heb je voor de maxi cosi nodig? - gordelhoes? - nekkussen? - Klamboe? - regenhoes? - zonnehuif? - verkleiner? Heb ik een luchtbevochtiger nodig? Sorry voor al mijn vragen. Is mijn eerste en wil gewoon goed voorbereid zijn. Groetjes, ines
al die extras voor de joolz..heb toen echt alles gekocht, maar de meeste dingen zitten nog in de verpakking haha. Wat ik wel erg handig vind. Bekerhouder xl boodschappen net Zonnekap en dooky extra wielen (handig als je een keer door de stront rijd)
Ik had trouwens een universeel muggenscherm en vond dat vreselijk! je hebt hem ook van joolz zelf, die vind ik veel fijner. De summer seat ga ik deze zomer gebruiken troueens
Ik zou zeggen, je hebt het echt niet allemaal op dag 1 nodig, dus wacht met aanschaffen totdat je weet dat het nodig hebt. Ik heb een bugaboo en de zak van de kinderwagen is veel groter dan voor de maxi cosi. Als ik goed reken, ben je in de zomer uitgerekend? Dan zou ik geen zak voor de mc aanschaffen, lijkt me veel te warm. Enne een luchtbevochtiger voor in het kamertje bedoel je, dat lijkt me sowieso niet nodig hoor.
Gosh de fabrikant zou blij met jou zijn! Winterbanden voor je kinderwagen, is dat serieus Ik heb de joolz een keer of 3 mee naar buiten gehad. Gelukkig had ik er niks extra voor gekocht. Wat mij betreft kan je de hele wipwap die je noemt vervangen door: -geweven draagdoek -ergonomische drager -zonnehoedje -paraplu -rugzak -oke, en snowboots als tegenhanger van je winterbanden 😂 Als je de maxicosi gebruikt waarvoor hij bedoeld is, namelijk autostoeltje, volstaat een los dekentje.
Ik heb er helemaal niks extra's bij gekocht behalve de voetenzak zodat deze dezelfde kleur is. Enige wat ik mogelijk zou kopen is het muskietennet als er echt veel muggen zijn na de geboorte van de kleine en de zonnekap.. De zonnekap dan ipv de parasol want ik vind dat echt irritante dingen en ze zijn voor dezelfde functie gemaakt. De rest vind ik persoonlijk overbodig en zonde van het geld. Als ik het nodig zou hebben koop ik het wel op dat moment. Overigens krijg je de regenhoes bij de studio lijn er gewoon bij, bij de earth lijn niet? Wij gebruiken de maxi cosi niet op de kinderwagen dus hebben hier niks extra's voor nodig. Vind het zelf een prettiger idee om de maxi cosi er gewoon niet op de gebruiken omdat het een autostoel is en niet een kinderwagen deel. Het is gemaakt voor het gemak van de ouder naar een kind mag niet voor niks maar Max. 2 uur in een maxi cosi. Ik sleep de kinderwagenbak gewoon overal mee naartoe. Voor ons misschien wel minder handig maar voor de rug van de kleine beter.
ik heb niks extra's bij mijn kinderwagen gekocht en ook nooit gemist de voetenzak en regenhoes die kreeg ik er gratis bij voor de maxi-cosi had ik gewoon een dekentje en in de zomer deed ik er dan gewoon een hydrofielluier omheen.
Wij hadden bij onze kinderwagen: parasol, regenhoes voor reiswieg, regenhoes voor wandelwageninzet, voetenzak voor wandelwagen. En zo ben ik de 2 jaar dat ik hem gebruikt heb wel doorgekomen hoor. De parasol zelfs amper gebruikt, onhandig ding. Ik had gewoon een hydrofiel met knijpers bij me, zelfde idee als dooky maar dan goedkoper 😋
Winterbanden? Als dekentje voor in de maxi-cosi vind ik de Snoozebaby wel een aanrader! Zit er hier nu standaard in, heel gemakkelijk en lekker warm
Hier hadden we wel een voetenzak voor de maxicosi en die hebben we de hele winter vaak gebruikt. (zoontje is in augustus geboren)
Ik heb nu onze Joolz bijna 2 jaar in gebruik en ondertussen diverse accessoires in huis. - Voetenzak, ben ik pas gaan gebruiken wanneer mijn dochter in haar stoeltje ging ipv de bak en ook alleen in de koude maanden. Je zou de voetenzak evt kunnen gebruiken in je bak maar ik gooide liever mijn hoeslaken en lakentje in de was als die hele voetenzak. - Parasol, onding eerste klas, je hebt hem snel van je frame losgetrokken als je hem verzet. Daarom nu voor deze zomer het UV doek besteld. Hopelijk een groter succes anders klungel ik gewoon door met mijn parasol. - Bekerhouder, niet voor mijn dochter, maar voor mijn flesje water of blikje bij een lange wandeling haha. - Winterbanden, jazeker ook wel de alleen terrain banden. Dit jaar aangeschaft voor de wintersport omdat je met die kleine voorste wieltjes echt geen sneeuw kunt trotseren. Ik denk dat deze banden uitermate geschikt zijn als je van strandwandelingen houdt of door bossen loopt met los zand. - Regenhoes was bij mij inclusief, gebruik ik weinig omdat ik bij hoosbuien niet naar buiten ga en een miezer buitje de hoes teveel gedoe vind nu bij mijn dochter. - Klamboe, de originele gekocht, alleen gebruikt in de zomer met de bak, tot zover niet met het zitje! Klamboe zit als gegoten! - Adapters, heb ik regelmatig gebruikt ondanks dat ik ook overal de bak mee naar toe nam. Maar voor een boodschapje van een paar minuten ga ik een baby niet vervelen met overleggen, vooral niet als ze sliep of in de winter warm in haar voetenzak zat. Voor langere afstanden deed ik dat wel. - Verzorgingstas, zelf gekozen voor 1 van Bebe Jou, omdat ik het anders een te saai geheel vond worden, alles in dezelfde kleur. Maar dat is persoonlijk. Boodschappennet XL is pas handig te gebruiken bij het zitje. De summerseat heb ik nog niet gemist maar zou ik evt pas volgend jaar aanschaffen als je hem mist, zitverkleiner alleen als je baby heel snel de bak uit is gegroeid en niet goed in zijn stoeltje zit, zou ik ook niet op voorhand kopen.
Ik gebruik nu ongeveer de joolz dat Darth 3 weken. De regenhoes zat erbij, de voetenzak kreeg ik er gratis bij en als extra heb ik de verzorgingstas erbij gekocht. Allemaal in dezelfde kleur. Adapters voor de mc heb ik ook nog, nu een paar keer gebruikt. Is wel handig als je even een paar boodschappen doet icm de auto. Te voet pak ik lekker de wagen bak. Overige accessoires heb ik niet gekocht. Leek me (nog) niet handig. Accessoires voor de mc heb ik niet. Of je moet de easy base 2 als accessoire zien Het enige wat ik nog heb aangeschaft is een universele voetenzak omdat zoonlief klein is en nog verzuipt in de voetenzak van joolz. De universele voetenzak past niet op onze mc maar past wel goed in de wagen bak. Ik heb een fleece deken over de mc liggen als we daarmee naar buiten gaan. Mocht het te warm zijn, is die er zo vanaf
Haha laat je niet zoveel aanpraten! Al die extra's heb je echt niet nodig. Zeker niet voor een maxi cosi. Dat is een autostoel en daar zit standaard de verkleiner bij. Voor de joolz heb ik alleen een boodschappennet. Maar dat gebruik ik ook veel bij het doen van de boodschappen en een dagje weg (voor alle spullen). Verder een voetenzak maar daarbij moet je kijken naar het seizoen (zomer of winterbaby). Sommige universele of van koeka of baby's only kan je ook in de maxi cosi gebruiken.
ik heb zelf een cabino. enigste wat ik gebruik: regenhoes, zonnekap (normaal standaard bij een kinderwagen lijkt me) en de boodschappen mand... extra set wielen had ik graag gehad, gezien deze zijn gaan piepen door er teveel boodschappen aan te hangen en niets helpt of als ze afbreken zoals bij hele goedkope buggy's in de sneeuw/ijs kan gebeuren. (maarja tientje reparatie was ook ok)
Een muskietennet is in de zomer wel handig. Een regenhoes is ook bij geen overbodige luxe. Een voetenzak voor de wandelwagen en een dookey ipv een parasolletje is ook aan te raden. Extra wielen heb ik nooit gemist bij mijn wagen en de rest van je lijst lijken me ook niet stikt noodzakelijk. Begin met de basis en kijk wat je mist, bijkopen kan altijd nog.
Hoi allemaal, Bedankt voor jullie reacties. Ik ben nu alweer iets rustiger. Veel van die spullen heb je idd niet nodig. Maar de hormonen maken dat ik soms (lees best vaak) niet meer logisch kan denken. We hadden toen we voor de kinderwagen aan het kijken waren een lijst gekregen met al die accessoires. En ik had dus echt gewoon geen flauwe idee wat ik hiervan moet hebben. Zo te lezen niet veel. Morgen dus lekker gaan shoppen. )
hihi winterbanden zou ik echt alleen maar kopen als ik ergens in Siberië woonde ofzo ik heb alleen de kinderwagen besteld+reiswieg+adapters, ik dacht ik merk vanzelf wel wat ik nodig heb qua accessoires, die zijn altijd bij te bestellen