Ik weet dat hier redelijk wat mensen zitten die kvv of barf voeren. Dus hier even mijn vraag. Wij gaan in juli op vakantie naar de belgische ardennen.We zitten in een stacaravan,maar die heeft geen vriezer. Ik voer meestal een combinatie van carnibest en smuldier.Maar ik zit even met een dilemma over wat ik kan voeren op vakantie? Ik wil dus wel kvv voeren,maar ik heb geen mogelijkheid om evt diepvries voer te bewaren in de stacaravan. Onze hond eet absoluut geen brok,maakt niet uit welk merk. Hoe doen jullie dat op vakantie?of misschien is er iemand die weet of ze in de belgische ardennen ook kvv verkopen?
dat is lastig. hoor vaak dat mensen dan renske gaan voeren. deze kvv soort is namelijk ook uit blik te verkrijgen en deze hoeft dan ook niet in de vriezer of koelkast.
idd renske of nature diet, best te doen voor even hoor. Maar zullen vast wel meer gaan poepen. Maarja voor dat even. En misschien is er daar ook wel wat te vinden
Het tok tok dieet Kip met kip ertussen. Voor een paar dagen kan dat best. Je zou er idd gehakt bij kunnen geven, of ander normaal geprijsd vlees. Een lekker visje kan natuurlijk ook goed.
Bedankt voor de tips.Ik denk dat we maar renske meenemen op vakantie.Eerst een keer uitproberen of hij het lust,want meneer is erg kieskeurig.