hallo allemaal ik ben dringend op zoek naar een tweelingfiets (aka pack max duo of filiduo of filibus) dit is een fiets met een verlengde pakkendrager waar dus 2 zitjes achterop kunnen de fiets zelf is er op gebouwd en is dus ook wat langer dan een normale fiets afin iemand die de fiets in de aanbieding heeft weet wat ik bedoel mijn tweeling van 4 jaar word te groot namelijk heb nu een normale fiets met een voor en achter zitje maar de kleinste tweeling is ook al over de toegestane 15 kilo heen inmiddels beetje gevaarlijk om zo door te rijden maar lopen naar bijv school is ook geen optie dus ik hoop hier een tweelingmama te treffen die zo'n fiets in de aanbieding heeft omdat die haar tweeling daar in middels is uitgegroeid (zelf kunnen fietsen) de fietsen worden schaars aangeboden op marktplaats en volgens mij komen ze in brabant al helemaal niet voor hahaha maar mij maakt het niet uit hoe ver we moeten (wel binnen nederland uiteraard) om de fiets op te halen ik wil er zo'n 600 euro voor geven groetjes
Advertentie: 529353998 Advertentie: 535729761 kijk hier eens na, op mp dit heb ik op mijn moederfiets laten zetten, hier zitten mijn beide jongens achterop ze zijn 3,5 jaar en dat gaat prima, ik kreeg van de fietsenmaker wel het advies om een moederfiets te doen, hier mag meer kilo s achterop, groetjes janina