Vanaf week 4 heel ziek geweest, misselijk en niet in staat om op mijn benen te staan. Maar geen tweeling.
Ik had bij de zwangerschap van mijn tweeling heel snel al veel klachten, vlak na de bevruchting al. De testen waren 4dg voor mn NOD al knal. Ook groeide ik heel snel. Maar de misselijkheid viel enorm mee, maar net hoe gevoelig je ervoor bent op dat moment denk ik. Want tijdens mijn zwangerschap daarna (1 vruchtje) was ik wel heel ziek.
het is een fabel. Mijn familie is gezegend met een groot aantal tweelingen en een drieling, en verschil tussen de zwangerschappen zijn er nauwelijks geweest (qua misselijkheid en positief testen dan) Mijn moeder is bijv tijdens haar tweelingen zwangerschappen niet misselijk geweest dan toen ze 1 kindje droeg.
O ja ik had ook een knal test op de NOD. Echt met een paar seconde was het al te zien dat ik mega zwanger was.............
Ik ben ook nog helemaal niet echt misselijk geweest. Gaat ook niet meer komen denk ik, dus klopt niet!
hier klopt het... kon niks binnenhouden, 6kg afgevallen in 1 week tijd.. alleen maar overgeven en zo ontzettend moe! Ben nu 10 weken, nog steeds elke dag misselijk maar kan gelukkig merendeel binnenhouden (bij eerste zwangerschap geen last van gehad)