Hoi meiden, Ik had net zoiets raars! Mijn vriend en ik hebben het een tijdje niet durven doen, aangezien wij bang waren voor een miskraam erna. Slaat natuurlijk nergens op, maar wij zijn zolang bezig geweest dat je zeker wilt weten dat alles goed blijft zitten. Net was dus voor het eerst nadat we wisten dat ik zwanger was het moment suprême, maar erna barstte ik heel hard in snikken uit! Mijn vriend maar vragen waarom en of hij iets verkeerds heeft gedaan, maar ik wist zelf noggeneens waarom! Zullen wel de hormonen zijn denk ik? Ooit iemand anders hier last van gehad?
Nee, niet zelf gehad.. Maar ik denk dat het inderdaad de hormonen zijn. Omdat jullie zo bang waren voor een miskraam, was de ontlading erg groot na 'de daad'..
Ik heb dat in het verleden regelmatig gehad, ook niet zwanger. Is inderdaad onbewust de ontlading van de spanning. Ik vind het zelf altijd heel bijzonder om 2x een ontlading te hebben zeg maar een mijn man komt er niet heel gek meer van op haha
Ik heb dat gehad na de bevalling! Erna ineens huilen, huilen, huilen, waarom? Geeen idee! Was geen eens de eerste keer na de bevalling, was na 10 weken ofzo. Heel raar gevoel en nog steeds niet kunnen verklaren!
Ik heb dat ook al een paar keer gehad, voor de zwangerschap! Geen idee waarom! Mijn man was ook steeds bang dat hij iets fout had gedaan, en vroeg dan met een vertrokken gezicht wat er was... 'Ja, dat weet ik niet' *jank jank* En heel stom, ik kon tijdens het huilen gewoon lachen om mijn stomme actie...hahahaha Dus uiteindelijk hebben we er maar mee gelachen. Maar ik heb ook geen idee waar dit vandaan kwam.. Misschien toch een intens/extreem gevoel van ontlading of iets...?
Ja dat ken ik ook. Nu een paar keer gehad. Je voelt jezelf ook heel verrast. Kon idd er zelf ook om lachen maar het is een bijzondere ervaring.
Oei, dat heb ik eigenlijk vrij regelmatig. Vaak wanneer ik bvb een drukke periode heb op het werk, veel stress heb of iets dergelijks. Ik vermoed dat het een soort ontlading is en dat alles wat je probeert te verdringen er dan in één keer uitkomt. Manlief weet ondertussen dat hij me gewoon moet laten en vasthouden. Die kijkt er al niet meer van op haha
Ik heb toevallig hetzelfde als jij, was de eerste keer weer sinds onze kleine verwekt is, en alles leek goed te gaan. Maar nog voordat vriendlief klaar was voelde ik de tranen al opkomen en heb het toen ook maar afgebroken en heb daarna gigantisch zitten huilen. Geen idee waar het vandaan kwam. Moet eerlijk zeggen dat ik het sindsdien niet meer gedurfd heb.
Niet in huilen uitgebarsten, maar wel een keer een paar heftige snikken, terwijl ik niet verdrietig was. Is volgens mij van de hormonen.