Hallo Dames, Ik ben hier net nieuw en zie allemaal topics die al niet meer actief zijn, of gesloten, of dat inmiddels de zwangerschap al langer is. Nu ben ik nieuwsgierig... wie is er ook in april 2014 uitgerekend? Zelf heb ik uitgerekend en kwam ik op 15 april 2014 uit, moet dinsdag 17 september voor de eerste echo. Ben nu wel nieuwsgierig of er meer net zo ver zijn als mij of in de buurt, lijkt me gezellig om te praten over van alles in dit forum, omdat we dan allemaal even ver zijn
Gefeliciteerd met je zwangerschap! En leuk dat je net 1 dag voor mij bent uitgerekend. Heerlijk genieten! Heb je al last van kwaaltjes? Ik heb alleen soms een soort spierpijn in m'n buik en opgezette borsten, en iets meer pukkeltjes in mijn gezicht. Vaak voel ik me niet eens zwanger, al weet ik ook niet wat ik moet voelen omdat dit mijn allereerste keer is.. Ben wel blij dat ik nog niet misselijk ben, al kan wat niet is nog komen natuurlijk.
Hallo dames, Ook ik kom mij hier gezellig melden. Andere forums al zo druk of er word niet gereageerd, zonde! Als het goed is 20 april uitgerekend Ik ben in verwachting van ons tweede kindje . Dochtertje van 22 maanden. Eerste echo 27 september, nog even wachten pfff hihi. Hier ook nog geen mega kwaaltjes, wel zwaardere borsten en met vlagen wat misselijk . Jullie ook gefeliciteerd !!
Hoi mama,s (in Spé) Ook ik ben weer opnieuw zwanger van mijn 6e kindje en zo het leuk vinden om gezellig te kletsen over ditjes en datjes Ik ben volgens de berekening de 7e april uitgerekend. Heb afgelopen maandag een echo gehad waarop een vruchtzakje te zien was met daarin het vruchtje maar er was helaas nog geen hartactie te zien daarvoor was het net te vroeg. over 2 weken krijg ik weer een echo en hopelijk zien we dan een kloppend hartje. Dus het blijft nog even spannend.
Gefeliciteerd met jullie zwangerschappen! En wat leuk dat je al een echo hebt gehad weegschaal72, ik moet nog echt lang wachten, de 17e sept pas. Ik vind het wel echt spannend allemaal hoor En hebben jullie er ook last van dat jullie niet kunnen wachten tot er weer een week voorbij is? In een week gebeurt er zoveel met het kindje! Geniet er maar lekker van! En hopelijk blijven ons de vele kwaaltjes bespaard
Wat fijn idd zo vroeg een echo,Weegschaal . Is dat met een speciale rede ?! Mij vakantie zit er helaas tussen ook heerlijk hoor want ben een maand weg, maar daardoor pas eind september de echo. Joh ik ben soms al blij als er een dag voorbij is haha. T is zo spannend allemaal .
Wordt al lekker gezellig hier! Gefeliciteerd allemaal! @eetje: grappig mijn dochter is ook 22 mnd, wordt 4 okt 2. @ flower: je hoeft zeker nog niet veel te voelen hoor, dat kan allemaal nog komen. @weegschaal: das bijzonder, nr 6. Dan heb jij al vvdel ervaring. was er idd een speciale reden dat je zo vroeg een echo kreeg? Hier ook nog niet veel kwaaltjes. Iets wat gevoelige boobs en af en toe wat krampjes in de buik. Verder nog nergens last van. Dat kwam met mijn vorige zwangerschap pas rond de 7/8 weken pas. Ben benieuwd of dat nu weer zo is.
hallo!! Ik kom ook meekletsen hoor..ben 20-04-2014 uitgerekend en 3 sept eerste echo..dit is de 2e zwangerschap..eerste eindigde in een MA..dus ik juich nog niet te vroeg..
@ lieke86, gefeliciteerd met je zwangerschap! spannend, het wachten op de eerste echo.. september duurt nog zo'n eind lijkt het he! Maar voordat we 't doorhebben is het zover meiden, het is al augustus @ weegschaal, zwanger van nr 6! wat gezellig zeg! Ik ben zelf in een gezin van 5 kinderen opgegroeid en ik vond het geweldig gezellig! mijn man komt uit een gezin van 7 kinderen.
Een gezin van 6 lijkt me geweldig. We willen beide wel een groot gezin maar geen idee waar ik ze moet bergen hihi. Trust lady's en idd voor we het weten is het september
Ik kom mij hier ook heel voorzichtig melden. Vandaag een nog lichte maar toch wel zichtbare test gehad. Paar dagen hiervoor nog negatieve testen. Ik denk dat ik mijn NOD afgelopen zondag of maandag had, reken op een cyclus van 33 dagen (dat was de afgelopen 2 maanden zo). Ik denk dat ik een wat late eisprong had en verwacht dat ik dus ook nog niet zo ver ben. 9 juli was mijn eerste menstruatiedag. Het blijft nog steeds erg spannend, maar heb nog steeds een hogere temperatuur (37,1) en nog geen menstruatie. In maart heb ik een miskraam gehad. Met 8 weken eerst een mooi kloppend hartje gezien. Met de 11 weken-echo was het hartje helaas gestopt. Waarschijnlijk al met 9 weken. Na 12 weken een curratage gehad, wat gelukkig goed verlopen is. Na ongeveer 7 weken kwam mijn menstruatie weer op gang. Erg spannend dus allemaal! Heb nog weinig zwangerschapstekenen, afgezien van wat gerommel onder in mijn buik. Tijdens mijn eerste zwangerschap had ik geloof ik al eerder gevoelige borsten. Vandaag wel een afspraak gemaakt met de verloskundige, op 2 september. Zij ging nu uit van een uitgerekende datum op 20 april. Ik kan niet wachten om te zien of ik echt zwanger ben!
Voorzichtig gefeliciteerd dan maar liri. Spannend hoor! Ik ook 2 sept eerste afspraak maar dan bij gyn. Vanwege de keizersnee de vorige keer. Geen idee wat het protocol is in mijn zh wat betreft dat. Wel of niet natuurlijke bevalling na ks. Kan echt niet wachten en hoop dan natuurlijk ook een kloppend hartje tezien. Trusten all!
Goedemorgen, Voorzichtig gefeliciteerd Liri ! Dat wachten duurt lang... Toen ik mijn eerste test deed was ik 3 dagen overtijd, en ik wilde persé een week wachten tot ik mijn volgende test deed, dat duurde lang voor mijn gevoel! ik had een clear blue test gekocht met conceptie indicator, de eerste test zei 2-3 weken, en de andere 3+ weken, klopte precies! 17 sept duurt nog een eeuwigheid, dan pas de eerste echo, dus dan ook pas de echte zekerheid of het hartje klopt van ons kindje. Die week daarvoor ga ik samen met mijn man een week op vakantie naar Zuid-Frankrijk! Heerlijk! Hopelijk krijg ik er geen misselijkheidskwaaltje bij, dat is niet zo handig bij een lange auto reis
Hoi meid, jij ook gefeliciteerd. Ik heb mijn uitgerekende datum ook zelf uitgerekend en kom uit op 15 april 28 augustus heb ik mijn eerste echo. Vanaf mijn NOD heb ik zeer opgezette en pijnlijke bosten gehad en ook was ik hondsmoe. Nu al een klein weekje nergens last van.Ik hoop dat het zo blijft
Ik heb mijn eerste echo pas 27 september. Ben de hele maand september namelijk in zuid Frankrijk . Heerlijk natuurlijk maar ook pas de de zekerheid of het hartje klopt aan het einde van de maand . À flower@ leuk ook zuid Frankrijk . Waar ga je naar toe ?! Wij hebben een eigen huis in de buurt van St. Maxime / St. Tropez .. Wie weet lopen we elkaar ongemerkt voorbij
@ baby2014, wat leuk, beiden dezelfde dag uitgerekend! En echt fijn dat je nu een klein weekje nergens last van hebt gehad, ik hoop met je mee dat 't zo blijft en 28 aug je eerste echo, nog maar 2 weekjes! heerlijk zeg! ik heb net mijn bh onder m'n shirtje vandaan getrokken, het deed echt zeer, binnenkort misschien een iets ruimere kopen, of een meegroei bh, nog makkelijker @eetje, haha, leuk zeg, dat we allebei naar zuid frankrijk gaan! jammer dat we nog lang geen dikke zwangerschapsbuiken hadden, anders konden we elkaar daar aan herkennen ik ga met mijn man naar een villa in Grasse, Cannes. Het heeft zelfs een eigen privé zwembad! Dit is de zomervakantie en huwelijksreis in één, omdat we afgelopen april zijn getrouwd