Hoi ! Ik ben benieuwd naar jullie meningen want ik zit behoorlijk in onzekerheid. 6 weken geleden een spontane miskraam gehad na een zwangerschap van ruim 7 weken. Intussen een héle lichte menstruatie gehad (3 dagen licht bloedverlies) en tot mijn grote verbazing afgelopen week een licht streepje op de test. Omdat ik niet wist of dit resterend was van de miskraam heb ik een aantal dagen opvolgend getest en de lijnen worden almaar donkerder. Zou het dan nu al weer raak kunnen zijn??
Er werd me tijdens de vorige controle, vlak na de mk, verteld dat het slijmvlies nog wel iets verdikt was. Was toen nog 5mm geloof ik. Gyn zei dat dat met een menstruatie mee zou komen. Zou dat evt kwalijk kunnen zijn denk je ? Aangezien die menstruatie echt nihil was, voornamelijk bruin slijm verlies.. Onderstaand de testen
Gezien ze echt heel duidelijk oplopen, lijkt het haast wel een nieuwe zwangerschap te zijn! Een andere verklaring kan ik niet bedenken. Voorzichtig gefeliciteerd!
Ik wil je geen valse hoop geven maar deze testen lopen echt op. Je ziet het super duidelijk. Kan haast niet anders dan dat je opnieuw zwanger bent. Voorzichtig gefeliciteerd.
Ik zou zeker even het ziekenhuis bellen... want lijkt me zeer logisch dat dit een nieuwe zwangerschap is!
Dit heb ik afgelopen zomer ook gehad. Mk in juni en juli oplopende testen. Ik zeg zwanger gefeliciteerd!