Heel erg bedankt dames. Ik heb een uienkuur gebruikt voor de grinteresseerden. Ze zeggen dat je daar supersnel zwanger van word. Kan natuurlijk ook toeval zijn.
Hier op 14 dpo wel een knaller. Was even donker als de rest streep. Ik zelf had nooit gedacht aan een tweeling. Uiteindelijk bij 8 weken zagen ze dat het 2 waren 1 grote verrassing. Gefeliciteerd ik hoop dat je test goed oploopt.
Iets met uien koken en het sap opdrinken. In ieder geval zal het antibiotisch werken blablabla .Maar is meer net zoiets als granaatappelsap. Baat het niet dan schaadt het niet. Het zou zuiverend werken. Alles al geprobeerd of bestudeert in onze ivf/mmm traject. Maar weet nu dat een zwangerschap echt een wonder is en daar geen ui kussen onder de kont , warme voeten, en al de andere dingen bij gaat helpen... Je wordt of je wordt het niet @ts gefeliciteerd met je zwangerschap. Lekker mooi begin van het nieuwe jaar xxxx
Hier was op 8 DPO een streepje zichtbaar, en ik ben zwanger van een tweeling. Hoeft alleen niks te zeggen, ik ben deze zwangerschap met m’n kwaaltjes juist weer wat later dan bij m’n eerste (van 1 kindje).
Hier ook 8 of zelfs 7 dpo positief getest al waren dit er eerst twee. Máár vorige zwangerschappen ook heel vroeg positief getest.