Hallo! Wij zoeken een meisjesnaam! We hebben al 2 dochters hun namen hebben 4 letters en 2 lettergrepen! We hebben nu op ons lijstje Lize (hadden we bij de 2de ook) Nora Merle (is 5 leters maar vinden we ook 'mooi') Mijn man en ik hebben bij geen van deze namen een wauw gevoel Bij een 3de meid is het ook een hele uitdaging om een naam te bedenken Ik heb al eens een topic geopend over de naam Amy,Aimy,Aimee maar deze is het ook niet Jullie nog ideeën?
Misschien wat ideetjes: niet allemaal met 4 letters. Nore Vera Mara Mira Laure Lauri(E) Nina Niene Nienke
-Dide -Elke -Ilse/Ilsa -Anke -Iris -Inez -Mare -Jula -Lara/Mara/Tara/Sara -Lina/Lena -Lian -Luci/Lucy -Nele -Judy -Lida -Lore -Maia -Sija/Siya -Tine -Nena -Nika -Vera -Alin -Dané -Fija -Yuna -Imre -Irsa -Zina -Kyra -Vive/Rive/Riva -Fébe -Elvi
Ik vind de drie namen die je noemt alledrie mooi, maar Amy/aimy/aimee hele andere namen! Ben dus eigenlijk wel benieuwd hoe je andere meiden heten om mee te kunnen denken!
Ize / Ise Lily Jana Lana Fara / Faya Indy Zara Elze Jule / June Izzy Vere Lune Mirle / Mirne Nova Eden Loïs Demi / Dewi Dani Ivy