Hoi dames, Ben ik verwachting van een tweeling weet het geslacht nog niet maar we vinden de meisjesnamen moeilijk! Voor tweeling jongens hebben we wel goede namen op ons lijstje alleen voor meisjes niet. De enige naam die ik leuk vind is Sara(h) weet nog niet de schrijfwijze. Welke meisjesnaam mag ook jongensnaam vinden jullie hierbij mooi passen? graag Arabische of islamitische moderne/nationale namen
Lina! Salma is ook mooi (spreek je uit als Selma voor zover ik weet, misschien is Selma ook wel Arabisch).
Sara & Nisa Sara & Bibi Sara & Hind Sarah & Nayla Sarah & Melika Sarah & Jaide Sarah & Laela Sarah & Layli Sarah & Noyana Sarah & Noyah Sarah & Imène
Ik zou voor Sarah gaan. Wel lastig een naam ernaast Dit vind ik mooie namen: Maryam Laila Dunia Noura Bibi
Of (soms ook al genoemd): Layla/Laila/Leyla/Leila, Sadia, Sanae, Fajah, Nyla, Alia, Amara, Diya, Dounia, Ines, Israe, Jayda, Jenna, Jara/Lara (maar niet in combinatie met Sara(h) natuurlijk ), Miriam/Miryam, Yasmine.
Wauw dames veel mooie namen zie ik voorbij komen. Komen zeker een aantal op t lijstje! Bedankt hoor voor t meedenken