Hoi, Heeft iemand nog kortingsbonnen of code voor centerparcs ik wil daar volgende week heen samen met mijn gezinnetje! Thanks!
geen kortingscode voor je maar evt op de site kijken voor een lastminuut? scheelt soms ook een boel heb alleen nu code's voor 1-11 t/m 9-2 en van 25-6 t/m 29-6 je kan evt Herfst proberen of die code het nog doet
Ik had enkele dagen geleden een code neer gezet bij aanbiedingen. De link: http://www.zwangerschapspagina.nl/gratis-aanbiedingen/162170-centerparcs-korting.html Het is alleen niet voor volgende week, maar voor op langer termijn, misschien iets voor je als je volgend jaar wilt gaan. Succes misschien heb je er wat aan. UPDATE: Heb nog even gekeken en je hebt met code HERFST een korting van 30%, dus misschien heb je daar al wel wat aan. En je moet de 15% jonge gezinnen korting niet vergeten om erbij aan te vinken he? Succes
via bungalows.nl, mystery boeking, ( je weet niet van tevoren welk park) rond de 150 euro. Voor meer info, moet je het maar even opzoeken.( is ook van center parcs) Fijne vakantie !
ik heb nog wel het tefoonnummer van filicitas....ergens als je intresse hebt...volgens mij krijg jedan 35%korting!!! En ze zijn heelblij volgens mij als je bij hun boekt!!!