Tweelingwagen

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door mxm, 26 dec 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mxm

mxm Fanatiek lid

28 mrt 2018
    2.906
    2.400
    113
    Vrouw
    Ik ben heel erg benieuwd welke tweelingwagen jullie hebben, en waarom deze? :) Wij zijn erg benieuwd naar de ervaringen.

2. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.041
    17.010
    113
    Wij hebben geen tweeling, maar met 2 kinderen met een kleine 15 maanden ertussen hebben wel een duowagen nodig gehad, wij hadden de Joolz Geo 2. Wij gebruikten ‘m in peuter/babystand maar hij is dus ook voor 2 baby’s of 2 peuters te gebruiken :)
    Super fijne, mooie wagen, rijdt heerlijk en is compact :)

mxm vindt dit leuk.
  3. Mammavantwee

Mammavantwee Niet meer actief

Wij hebben de uppa baby gehad, voor peuter en baby.
    Zou er zelf alleen nooit meer voor gaan en zeker omdat jij een tweeling verwacht zou ik voor de Bugaboo gaan. Een vriendin heeft die en al een paar keer getest in de babywinkels. En zeker voor een tweeling wagen vind ik hem heerlijk rijden. Lijkt me ook gezelliger om ze naast elkaar te hebben IPV onder en boven ;)

mxm vindt dit leuk.
  4. mxm

mxm Fanatiek lid

28 mrt 2018
    2.906
    2.400
    113
    Vrouw
    Ik zit alleen te denken: kom je dan nog door deuren heen? :eek:

5. Mammavantwee

Mammavantwee Niet meer actief

Het schijnt dat dat kan met de Bugaboo, geen idee of dat echt zo is :p

6. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Hier nooit problemen gehad met de Donkey, reed er dagelijks mee met twee baby’s (mijn dochter en haar neefje) en een peuter op het meerijdplankje (mijn oudste). Rijdt heerlijk :)

mxm vindt dit leuk.
  7. mxm

mxm Fanatiek lid

28 mrt 2018
    2.906
    2.400
    113
    Vrouw
    Oké! Top. Dat is fijn om te weten. :) Maar ga je er dan schuin doorheen ofzo?

8. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.866
    5.104
    113
    Wij hadden een Bugaboo Donkey. Echt een hele fijne wagen! Daar kom je ook mee door deuren en zelfs de Kruidvat was geen probleem :o: Was voor mij echt de beste aankoop destijds!

1991Mamavanvier en mxm vinden dit leuk.
  9. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Nee hoor, kon gewoon recht naar binnen overal :)

mxm vindt dit leuk.
  10. 1991Mamavanvier

1991Mamavanvier Fanatiek lid

1 apr 2020
    1.689
    1.293
    113
    Vrouw
    Wij hadden de bugaboo donkey. Ideaal.. Ik wilde absoluut niet dat de kindjes onder elkaar lagen maar gewoon lekker naast elkaar. Ik paste overal doorheen, zowel met de wiegbakken, als de zitjes.... En dan nog een kindje op een kidsit erachter..

mxm vindt dit leuk.
  11. Nora001

Nora001 Bekend lid

22 jan 2019
    507
    303
    63
    Vrouw
    Bugaboo donkey!!! Fantastische wagen. En ja, je komt door alle normale deuren, alleen extra smalle en gekke hoeken wellicht niet, maar nog nooit een probleem mee gehad.

mxm vindt dit leuk.
  12. Yvuna

Yvuna Actief lid

12 jul 2019
    265
    300
    63
    Vrouw
    Zoals al gezegd, de Bugaboo Donkey. Hij rijdt licht en is inderdaad zo gemaakt dat hij door een standaard deur kan. Ik denk dat een wagen met zitje boven en onder opzich prima is voor twee kindjes met leeftijdsverschil (baby en peuter), maar voor een tweeling zou ik hier niet voor kiezen.

mxm vindt dit leuk.
  13. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.226
    28.192
    113
    Ik zou zeker voor de Bugaboo gaan! Kost je je linkerhand maar je hebt toch maar 1 hand nodig voor die wagen :p

PlainJane en mxm vinden dit leuk.
  14. flowertje36

flowertje36 Niet meer actief

Wij hadden voor twee kinderen met klein leeftijdsverschil ook de bugaboo.
    Top wagen en je kunt overal naar binnen. De wagen is maar 10cm breder dan een gewone wagen.

mxm vindt dit leuk.
  15. SD90

SD90 Fanatiek lid

3 nov 2017
    2.292
    2.489
    113
    Vrouw
    Om je toch wat meer keuze te geven, ik ben indertijd voor de Mountain Buggy Duet gegaan. Qua breedte vergelijkbaar met de Bugaboo, kindjes liggen/zitten ook naast elkaar. Rijdt ook heel goed op verschillende types ondergronden. En toch wat betaalbaarder dan Bugaboo...

MinnieMouse94 en mxm vinden dit leuk.
  16. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Wij hebben de bugaboo donkey duo.
    Fijne wagen maar achteraf misschien toch een andere wagen moeten nemen.

Het zal misschien ook aan de winkels liggen hoor maar ik kan sommige winkels niet eens goed door.
    Zelfs door de deuren in het ziekenhuis kwam ik niet eens :)!

Maar verder wel fijne wagen!

17. Kate87

Kate87 Bekend lid

11 jan 2017
    636
    595
    93
    Ik heb de abc zoom gehad. Kan ik niet aanbevelen!

18. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Als je voor een lager budget moet gaan, kan ik de topmark toppi 2 aanbevelen. Deze hadden wij (leeftijdsverschil van 1 jaar en 2 weken). Is vergelijkbaar mbt zithouding /wiegbakstand met de ABC zoom.

Ik heb er heel lang veel plezier van gehad. Mooi smal, niet zwaar en wendbaar.

mxm vindt dit leuk.
  19. Teapot

Teapot Actief lid

3 sep 2014
    166
    40
    28
    NULL
    NULL
    Hoi mxm,

ben je er al uit? Wij zijn er ook net achter dat we een tweeling verwachten en de kinderwagen vind ik nog wel een ding. Je gebruikt het eigenlijk maar zo kort en het kost echt veel geld.

wij dachten eerst heel praktisch, een in een kinderwagen en een in een draagzak. Maar als je ergens met de auto heengaat is dat toch wel weer erg lastig omdat je ze dan uit de maxicosi moet halen...

mxm vindt dit leuk.
  20. mxm

mxm Fanatiek lid

28 mrt 2018
    2.906
    2.400
    113
    Vrouw
    Ah gefeliciteerd wat fijn! Wij willen de tweeling wagens eerst zien in de winkel. Niet online bestellen via een plaatje. Het is inderdaad een hele hoop geld ja..... maar toch nodig. De Bugaboo donkey vinden we erg mooi. Maar zo duur ja. Hoop dat de winkels snel open gaan.

Ikzelf zou niet een eenling wagen doen en 1 in de draagzak. Maar net wat een ieder fijn vind! Ik vind dragen heel fijn, maar niet standaard. Je gebruikt de kinderwagen toch wel een poosje.

Deel Deze Pagina