Ik heb 3 verschillende blauwe ledikantdekentjes te koop. 1. Nieuw in verpakking! Ledikantdeken van HEMA. Afmeting 100x150cm. Ene kant blauw, andere kant grijs. Cadeau gekregen, maar nooit gebruikt omdat ik zelf al 2 andere dekentjes had. EUR 9,50 ex verzendkosten Bekijk bijlage 325966
2. Mooie, zachte ledikantdeken van Prenatal. Afmeting 85x150 cm. Weinig gebruikt, ziet er nog heel netjes uit. EUR 6,50 ex verzendkosten Bekijk bijlage 325967
3. Mooie ledikantdeken van Prenatal. Afmeting 100 x 150 cm. Ene kant donkerblauw met lichtblauwe sterren, andere kant lichtblauw met donkerblauwe sterren. Weinig gebruikt, ziet er nog heel netjes uit. EUR 7,50 ex verzendkosten Bekijk bijlage 325968
Eerste dekentje is nog helemaal nieuw, zelfs nooit uit de verpakking geweest! De andere twee dekentjes zijn ook zo goed als nieuw, omdat ik voornamelijk een slaapzakje gebruikte voor mijn zoontje.
Alledrie de dekentjes zijn verkocht onder voorbehoud. Mocht het toch niet doorgaan, dan laat ik het je even weten