zwangerschapstankini

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lyso, 18 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lyso

Lyso Fanatiek lid

3 jul 2009
    1.081
    2
    36
    Dag dames, klein vraagje. Ik heb de laatste jaren een tankini gedragen met zwemmen, en dat bevalt prima. Alleen nu met een behoorlijke buik, is het geen gezicht meer (vind ik;)) Maar de zomer is wel in aantocht,nu ben ik geen groot zwemmer, maar we gaan opvakantie vlak bij een strand. dus is het wel leuk als ik iets heb. Ik zit er aan te denken om een zwagnerschapstankini te kopen, maar vind het eigenlijk een beetje zonde van mijn geld, voor die korte periode. Daarom vroeg ik me af, is zoiets nog een beetje leuk te dragen ná de zwangerschap? Of zie je dat heel erg?
    groetjes,
    Lyso

2. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Ik heb er 1 gekocht voor zwangerschapszwemmen bij de pretenal, volgens mij voor €30,-... de voorkant is een stuk langer dan de achterkant ,dus ik denk niet dat het voor volgend jaar zomer nog kan om hem aan te trekken.

3. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik draag - die ene keer dat ik ga zwemmen, mn gewone tankini nog. Het ligt natuurlijk aan het model, die van mij was altijd lang genoeg voor mn buik en 't is een wat hoger broekje. Je kan dus ook zoeken naar een normaal model die je nog past. Of er een buikband onder dragen in een neutrale kleur.

4. latnach

latnach Lid

2 mrt 2012
    47
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook een zwangerschaps tankini gekocht ivm vakantie, en heb er al erg veel plezier van gehad! Gekocht bij Prenatal voor 25 euro....

5. ptries

ptries Bekend lid

22 feb 2011
    874
    834
    93
    Vrouw
    Verpleegkundige
    C&A positie tankini? Bestel nu bij wehkamp.nl ik heb deze, schat zo in dat ik het na de tijd ook gewoon weer kan gebruiken, omdat je het bovenstukje kunt veranderen dmv de touwtjes, heb nu nog niet echt een zwangerschapsbuik en kan hem nu ook gewoon aan en staat nog leuk ook. Staat geloof ik ook bij, aan te passen naar de buik, dus misschien is het een idee :)

6. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
  7. Deerne85

Deerne85 Fanatiek lid

10 mei 2012
    1.681
    0
    0
    ik ga een zwarte buikband kopen waar je mee kunt zemmen, dan gewoon mn tanktini erboven en klaar :) Denk eerder dat ik een probleem ga krijgen met mn borsten bedenk ik me net, thuis maar eens kijken of die uberhaupt nog wel in mn tanktini passen :$:)

8. Lyso

Lyso Fanatiek lid

3 jul 2009
    1.081
    2
    36
    #8 Lyso, 19 jun 2012
    Laatst bewerkt: 19 jun 2012
    Die is inderdaad leuk aan de prijs, helaas is het een halter, met mijn F cup geen aanrader ben ik bang... Het is dus erg afhankelijk van het model begrijp ik.. Zit nu naar deze te kijken... C&A - positie tankini - wehkamp.nl ljammer dat ik hem niet ergens passen kan hier in de buurt...:)
    @deerne, waar haal je die buikband?
    Misschien toch ook hier en daar gaan kijken voor een normaal model...

9. ptries

ptries Bekend lid

22 feb 2011
    874
    834
    93
    Vrouw
    Verpleegkundige
    @lyso ja ik heb 'gewoon' een volle D en dat gaat prima haha hoop dat je wat kan vinden;)

Deel Deze Pagina