Hoi. Ik weet net dat ik in verwachting ben van een tweeling. Heel bijzonder. Nu kwam ik erachter omdat ik werd opgenomen in het ziekenhuis wegens uitdroging. Zijn er hier tweeling mama's die mij kunnen vertellen hoe bij hun het overgeven en de misselijkheid verliep gedurende de zwangerschap? Moet ik er nu ernstig rekening mee houden dat dit zo blijft??
Allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap!!! Ik ben tot 16 weken ontzettend misselijk geweest, spugen, bijna nix binnen kunnen houden... Heb er emesafine voor gehad als ik het goed schrijf... Dat heeft redelijk geholpen, iig genoeg om niet het zh in te hoeven... Pas met 19 weken was ik er helemaal vanaf... We hebben trouwens bij zwangerschaps clubs een groep voor tweelingmama's! Ontzettend gezellig dus als je zin hebt om daar mee te schrijven, je bent van harte welkom!!! http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap-clubs/278098-tweeling-deel-iii-235.html#post10847758
Ik heb er totaal geen last van gehad, terwijl er naar waarschijnlijkheid ook een 3e zat (en bij mijn vorige zwangerschap ook niet.)
Gefeliciteerd met je zwangerschap!!! Ik ben van week 7 tot week 11 ongeveer flink misselijk geweest, daarna was dat over.