tweelingzwangerschap en extreme misselijkheid

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Belle1978, 10 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Belle1978

Belle1978 Niet meer actief

Hoi. Ik weet net dat ik in verwachting ben van een tweeling. Heel bijzonder. Nu kwam ik erachter omdat ik werd opgenomen in het ziekenhuis wegens uitdroging. Zijn er hier tweeling mama's die mij kunnen vertellen hoe bij hun het overgeven en de misselijkheid verliep gedurende de zwangerschap? Moet ik er nu ernstig rekening mee houden dat dit zo blijft??

2. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap!!!
    Ik ben tot 16 weken ontzettend misselijk geweest, spugen, bijna nix binnen kunnen houden... Heb er emesafine voor gehad als ik het goed schrijf... Dat heeft redelijk geholpen, iig genoeg om niet het zh in te hoeven... Pas met 19 weken was ik er helemaal vanaf...

We hebben trouwens bij zwangerschaps clubs een groep voor tweelingmama's! Ontzettend gezellig dus als je zin hebt om daar mee te schrijven, je bent van harte welkom!!!
    http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap-clubs/278098-tweeling-deel-iii-235.html#post10847758

3. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik heb er totaal geen last van gehad, terwijl er naar waarschijnlijkheid ook een 3e zat ;) (en bij mijn vorige zwangerschap ook niet.)

4. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Gefeliciteerd met je zwangerschap!!!

Ik ben van week 7 tot week 11 ongeveer flink misselijk geweest, daarna was dat over.

Deel Deze Pagina