Stekende pijn ook als ik geen druk zet.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lisa890, 10 okt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisa890

Lisa890 Fanatiek lid

28 aug 2018
    1.928
    2.408
    113
    Vrouw
    Ik heb al sinds de eerste week af en toe eens een scherpe steek onderin mijn buik, meestal als ik hoest of nies of me buk ofzo.

Ik versta dat dit bandenpijn is, maar sinds gisteren heb ik het héél vaak, en ook wanneer ik helemaal niets aan het doen ben. Ik heb geen grote fysieke inspanning gehad ofzo.

Nu lig ik net wakker in bed en is het alweer aan de gang, een scherpe pijn die enkele seconden aanhoudt en het voelt alsof er iets fel samenknijpt ofzo, steeds kort na elkaar.
    Is dit nog steeds bandenpijn?
    Ik heb niets van bloedverlies en neem utrogestan.
    Ik ben aan het twijfelen of ik toch even zou bellen naar de vk, wil ook niet als een aansteller overkomen..
    Herkent iemand dit?

2. PixieDust

PixieDust Bekend lid

12 mrt 2019
    537
    493
    63
    Vrouw
    Het zou bandenpijn kunnen zijn, maar als je twijfelt toch gewoon even de vk bellen. Zij zijn er juist voor om dit soort vragen te beantwoorden. Desnoods mag je gelijk even langs komen en krijg je een echo om te zien of alles goed is. Liever 10x voor iets bellen wat onschuldig is, dan dat je straks te laat bent;).

3. Lisa890

Lisa890 Fanatiek lid

28 aug 2018
    1.928
    2.408
    113
    Vrouw
    Je hebt gelijk, heb toch even gebeld maar ze konden niet veel voor me doen omdat ik geen bloedverlies heb (gelukkig!)
    Ik mocht een dafalgan nemen en als ik me echt teveel zorgen maak mocht ik langs spoed binnen voor een echo, maar in ons ziekenhuis moet je al vlug 3u wachten voor ze je helpen daar dus dat doe ik liever niet..
    Ik hou het wel in de gaten vandaag..

PixieDust vindt dit leuk.
  4. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.228
    28.201
    113
    Klinkt als bandenpijn ja.
    Zolang het geen hevige krampen zijn en je geen bloedverlies hebt is het niet erg. Hoort er allemaal bij.

Deel Deze Pagina