Hoi, Ik heb geen ervaring met een slecht werkende schildklier, maar ik heb wel een tweelingzwangerschap gehad. En meid hou jezelf in acht!!!!! Een 2ling zwangerschap is gewoon veel zwaarder en door de dubbele hormonen kun je dus ook dubbel zo misselijk zijn! Kun je niet in overleg met je baas minder werken? of zerk je echt voor jezelf thuis? Je zult denk ik er verstandig aan doen om een stapje (of 2) terig te doen! Misschien heb je wat aan een tweeling forum? Kijk anders eens op twinsite, genoeg ervaringsdeskundigen die ook een tweelingzwangerschap hebben gehad of nu nog hebben en misschien is er ook wel iemand bij die wel ervaring heeft met een slechtwerkende schildklier..............
Het is inderdaad wel gebruikelijk om al rond de 20 weken te stoppen met werken als je zwanger bent van een tweeling. Dus ook daar zal je je op voor moeten bereiden, hoe lastig dat ook is als je voor jezelf werkt.
En, heb je al weer contact gehad met je endocrinoloog? Heb je de waardes achterhaald? Moest je nog meer ophogen? En voel je je al ietsje beter? Sterkte!