Tweelingzwangerschap vroeger positief?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Blaak, 16 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Het zou heel goed kunnen hoor! :)
    Bij mij zagen ze het met 6 weken! Dus wie weet meid! ;)

Bij mij zit het overigens niet in de famillie!! Krijg er zomaar 2 cadeau, haha! :D

2. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Hier zwanger geweest van een tweeling het was ff schrikken maar ik vermoede het al lag ook helemaal in een deuk 2 kloppende hartjes helaas zijn ze met 8 weken en 5 dagen gestopt eerste positieve test was 4dagen voor nod en dan ook nog met avond urine

3. Jellybean1976

Jellybean1976 Bekend lid

14 jul 2009
    577
    1
    0
    Assistant Accountant
    Zoetermeer
    @minimuis: vind ik echt super erg voor je :(, ik heb een vriendin waarbij het met 1tje misging, dan heb je toch nog de andere over. Heel mooi meisje geworden trouwens.
    Lijkt me verschrikkelijk dat je eerst 2 hartjes hoort en dan niks.
    Ik hoop voor je dat het heel snel raak is.

4. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    @jellybean het was ook zeker niet makkelijk en stiekum hoop ik als ik weer zwanger ben dat we weer een tweeling mogen krijgen het is gewoon heel speciaal en ik weet nu dat ik dus een goede kans heb dat het nog een keer gebeurd. Ik zie dat jij zwanger ben gefeliciteerd en geniet ervan

5. Blaak

Blaak Niet meer actief

@minimuis

Jeetje meis het zit je niet mee met al 9(!) sterretjes... Wel super van je dat je het blijft volhouden hoor!! Ik hoop dat het gauw raak mag zijn voor je!!!

6. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Hier ook (errug!) zwanger van een tweeling maar ik had een gewone test op mijn NOD. Zelfs iets lichter dan in mijn vorige zwangerschap, toen testte ik een paar dagen voor NOD al erg positief. Maar had toen ook een ander merk test, daar kan 't ook aan liggen.

Hier ontdekten ze de tweeling bij de eerste echo (9.5 wk) maar alleen omdat ze extra heeft gekeken. In eerste instantie zag je gewoon 1 vruchtzakje met een kindje erin. Na wat rondkijken zag ze toen de tweede. Super leuk en een grote verrassing! :) :)

7. Blaak

Blaak Niet meer actief

Wooww.. ik wilook een tweeling! hahaha maarja die kans is heel klein, of pas als ik over 10 jaar zwanger probeer te worden, lol.

Je zal wel een erge dikke buik hebben met al bijna 40 weken!! wow..Weet wel bij mijn zoontje stond mijn buik al op ontploffen, laat staan als er 2 in zitten!

Deel Deze Pagina