Hi dames, Hier gisteren te horen kregen dat we een tweeling krijgen, ik kan het nog niet helemaal bevatten. De hele nacht wakker gelegen. Dinsdag afspraken, dan horen we of het eeneiig is of twee-eiig. Dat maakt mij geloof ik niet zoveel uit, ik maak mij meer zorgen of de zwangerschap en hoe we het moeten gaan doen
Bedankt Ik heb geen idee of ze in 1 zak zitten, er was duidelijk een tussenschot te zien maar dan nog kan het blijkbaar eeneiig zijn
Klopt, ligt dan wanneer de celdeling is geweest. Als ze in 1 zak zitten dat is het sowieso 1 eiig. Nu kan allebei, ligt dan aan het geslacht haha.
Thxs, jij ook zwanger van een tweeling super leuk! Beetje pieken en dalen, extreme vermoeidheid en raar gevoel, lusteloos en inmiddels compleet in paniek Hoe voel jij je?
Begrijpelijk. Ik had echt een dikke week nodig om aan het idee te wennen. Er kwamen eerst alleen maar vragen bij. Nu, na de tweede echo, voelt het pas echt en beginnen we voorzichtig met voorbereidingen. Vermoeidheid was bij mij ook erg heftig, maar begint nu wat af te nemen. Wel meer zorgen dan bij mijn vorige zwangerschap. En het vooruitzicht dat we veel moeten doen en weinig tijd hebben, vind ik ook wel heftig. Is dit je eerste zwangerschap?
Mijn tweede, heb een zoontje van zeven. Maar inderdaad we moeten nog zoveel doen En de spullen die we nodig hebben, zoveel