Goedemorgen dames, Ik heb een vraagje, ik ga net naar de wc en tref een klein beetje rood bloed aan bij afvegen en ook wat in de wc, niet heel veel maar toch schrikken. Nu ben ik 13.2 weken zwanger en heb lichte krampen in mn rug en buik. Moet ik de VK bellen of zouden jullie even afwachten? Klein beetje paniek hier. Dank jullie wel alvast!
Gebelt, ze zegt nog even afwachten, als het erger word dan moet ik terug bellen. Voor nu doen ze niets
Helaas komt bloedverlies best vaak voor. Meestal is er niks ergs aan de hand. Maar goed dat je gebeld hebt hoor!
Vandaag nog steeds licht roze verlies en de krampen in mn buik zijn pijnlijker dan gisteren, pff ik weet dat ik moet wachten maar zit me toch niet lekker
Bellen voor een echo. Ze kunnen op dit termijn helaas nog niet veel, maar het kan je misschien geruststellen als ze zien dat er op de echo niks aan de hand is. Ik weet hoe onzeker het is, hier met 8, 12 en 16 weken helderrood bloedverlies gehad. Doodeng vond ik het. Sterkte!
Ik zou weer even bellen hoor. Ik had dinsdag ook bloed verloren en mocht woensdag voor een extra echo komen. En toen bleek dat alles goed was. Hopelijk bij jou ook!
Dankjulliewel lieve dames, Toch een echo laten doen, het hartje klopt maar er zit teveel vocht bij de hersentjes en het vliesje ertussen ontbreekt, ook is er een dikke nekplooi gemeten. Ik kan alleen maar huilen