Hallo allemaal, Mijn oudste zoon (bijna 3) is gek op zingen. Hij heeft 1 liedjesboek waar hij heel de dag in kijkt en alle liedjes van wil zingen. Nu is dit liedjesboek van karton, wat ideaal is, omdat het zo veel minder snel kreukt en scheurt. Ik heb het boek: op een grote paddenstoel van Mies van Hout. Mijn vraag is: kennen jullie nog meer van deze kartonnen liedjesboek en welke raden jullie me aan? Alvast bedankt!
'Joepie joepie' van Marijke ten Cate, is net zo'n boekje (samen met cd verkrijgbaar). Mies van Hout heeft er ook nog meer. 'Alles in de wind' bijvoorbeeld, maar weet niet in hoeverre die inhoud misschien overlapt met het boekje dat je al hebt. Als je 1 titel op bol.com opzoekt dan krijg je als suggestie nog andere vergelijkbare boekjes te zien.
Ja, maar is echt vergelijkbaar met Op Een Grote Paddestoel. Zoals deel 1 en deel 2. Die laatste bevat iets ongewonere liedjes. Wel kijken welke uitgave je bestelt. Hij bestaat ook in versie met gewone bladzijden.
Ja het lijkt op elkaar. Maar dl (bijna 3,5) is nu toch echt te oud voor liedjes zoals 'slaap kindje slaap' , 'rije rije rije in een wagentje', 'alle eendjes zwemmen' of 'paardje in galop' De liedjes in Joepie joepie doen ze b.v. ook op onze peuterschool (dat zjn meer liedjes met dansjes/spelletjes erbij)